Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Kort og fint oppsummert Ole3. Er vel igrunn akkurat det du skrev der jeg har følt idag. Jeg spurte henne idag om hvordan hun hadde reagert om det var motsatt. Om jeg plutselig hadde sluttet og svart på tlf og hun 30min senere hadde funnet ut at jeg var for opptatt med en erotisk dans med en ukjent dame til å møte henne som avtalt. Hun skjønner reaksjonen min og sier det var veldig dumt og idiotisk. Kommentaren om at hun var full og passiv er jeg også enig i. Tviler sterkt på at det var hun som ga han signaler om å kjøre på med hender her og der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du likt om jeg flørtet med dama di og hun hadde gitt meg striptease, og du la merke til at hun likte meg godt? Tror du hadde tatt en alvorsprat med både meg og dama di. :whistle:

Nå er "dama mi" langt over 50, om du har lyst til å flørte med henne så vær så god. Har hun lyst til å gi noen en striptease så bryr det meg katta. Jeg har sett nok nakne damer i mitt lange liv til at det ikke bekymrer meg.

Hadde hun flyttet inn til deg så hadde jeg vel tatt det som et hint...

Geir :)

Er enig i at det er stor forskjell fra når en er ungdom og mye eldre, men jeg tenkte mest på når en er ungdom at ting som striptease og liknende blir sett på som nærmest utro.

Lenke til kommentar

Er enig i at det er stor forskjell fra når en er ungdom og mye eldre, men jeg tenkte mest på når en er ungdom at ting som striptease og liknende blir sett på som nærmest utro.

Jeg ser den. Nå var jeg så heldig å være ung den gangen ingen utenfor bibelbeltet startet tråder på forum for å spørre om det var umoralsk at unge damer lå toppløs på stranda. (Og det var ikke bare fordi vi ikke hadde noen forum den gangen.)

Jeg synes (høyst subjektivt) at dagens ungdom er blitt forferdelig nymoralistiske, og prøver å gjøre mitt for at det skal gå over igjen. Sikkert helt fånyttes, men det får så være.

Geir :)

Lenke til kommentar
Hun skjønner reaksjonen min og sier det var veldig dumt og idiotisk. Kommentaren om at hun var full og passiv er jeg også enig i. Tviler sterkt på at det var hun som ga han signaler om å kjøre på med hender her og der.

Er nok sant at hun var rimelig dritings og ikke mente noe direkte vondt i det. Men at hun ikke ga noen signaler mot hender her og der, blir litt naivt i mine øyne. Ville ho ikke hatt det sånn, så hadde ho sagt ifra eller i det minste gått og satt seg. Tipper hun ga litt faen der og da, siden det var så mye alkohol i blodet, men at hun nå angrer, både fordi hun vet hun tråkket over steden, og fordi du fant det ut

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...