Bent K. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jouir de la vie... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 mmmmm, detter ser virkelig godt ut En skikkelig expresso med god crema Takk for hyggelig bidrag Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Dette ser fristende og godt ut, må nok ordne meg en slik til Molde-Brann. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 mmmmm, detter ser virkelig godt ut En skikkelig expresso med god crema Takk for hyggelig bidrag Bare hyggelig... Slike café besøk ble det mange av der nede. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Dette ser fristende og godt ut, må nok ordne meg en slik til Molde-Brann. Hehe... - ja, så holder man seg våken Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 mmmm ja da begynner jeg få veldig lyst på kaffe..og på en cafe i paris mmmm fin følse og nytt inntrykk av kaffe opplevelsen på noen min..likte dette godt så du får en 5+ av meg ønsker deg en god natt smil Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 mmmm ja da begynner jeg få veldig lyst på kaffe..og på en cafe i paris mmmm fin følse og nytt inntrykk av kaffe opplevelsen på noen min..likte dette godt så du får en 5+ av meg ønsker deg en god natt smil Veldig hyggelig du likte dette Jeanette! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 ønsker deg en fin søndag,m go kaffe Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 ønsker deg en fin søndag,m go kaffe Takker for det, og i lige måde (selv om den strax er over). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg