Cain_85 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hola! skal kjøpe nytt HK, og minne, men slites mellom to web-shoper, jeg ender opp med ca. samme pris (under 100-lappen i forskjell) men hos den ene får jeg twinmos pc3200 512mb til den prisen og den andre får jeg Geil Golden Dragon pc3200 512mb. spørsmålet lyder som følger: hvilket velger jeg? twinmos pc3200 512mb? Geil Golden Dragon pc3200 512mb? (dette høres kulest ut) Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Personlig ville jeg valgt Geil minne brikker, da disse kan overklokkes mer enn TwinMOS Lenke til kommentar
meeg Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Forskjellen er så liten at du aldrig vil merke det. Ville heller valgt ut fra hvilken av webshoppene du/andre har best erfaring med. I ettertid har nok det større betydning for hvor fornøyd du er med kjøpet. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg er ganske enig i det du sier nå, eneste jeg kan tilføye er at alle burde holde seg langt unna amraam pc da disse svindler kundene sine, jeg har ett innlegg ang. denne butikken ett sted på forumet her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå