NeEeO Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hallo, jeg er 15 år. Problemet er at hver gang jeg barberer meg vokser det ut hår igjen 2. dagen. Jeg vil ha en barberingshøvel som man kan bruke hver dag, Ikke sånn Engagsbruk greie som jeg bruker nå. Også vil jeg at den skal ha god kvalitet..vet ikke hvordan en barberingshøvel ser ut da den har god kvalitet..Jeg er helt fersk i dette emne, men alt jeg kan er hvordan man barberer seg, derfor vis dere har tips..bare å komme med. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Problemet er at hver gang jeg barberer meg vokser det ut hår igjen 2. dagen :!: Skaff deg en Gilette Mach 3 eller noe lignende med utskiftbare blader. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva er du egentlig ute etter? Vanlig høvel som de fleste bruker, eller vil du ha noe skikkelig? Dette er det som er vanlig og som du får kjøpt i alle matvarebutikker. Fungerer helt greit, og med utskiftbare blad. Vibrerer gjør de også. Dette regnes som noe av det beste, men er vanskeligere å få tak i. Du må nok regne med å bestille fra nettet. Kan kreve litt tilvenning, men resultatet blir helt klart bedre. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Mye gode råd i denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857834 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Vanlig, lol..men hvor mye ca koster en vanlig? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fra 100 kr. Da følger det gjerne med 3 blader. Det er også ganske dyrt å kjøpe nye blader. Ca 150 kr for 8 vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Mach 3 Turbo er helt grei og ikke alt for dyr Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Fra 100 kr. Da følger det gjerne med 3 blader. Det er også ganske dyrt å kjøpe nye blader. Ca 150 kr for 8 vil jeg tippe. Kan jeg bruke 1 blad i flere uker..lissom? eeller er det sånn engangsgreie.. Den som er avbildet ser penere ut en match 3 turbo..hvor mye koster den? Endret 11. september 2011 av Noreply Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Også, hva er ca prisen på den Match 3 turbo? og hvor kan jeg få kjøpt den? rimi? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ja, du kan bruke det så lenge du vil. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Ja, du kan bruke det så lenge du vil. ...men man skjønner når de bør byttes. Og ja, Rimi burde ha både Mach 3 og Fusion (som er den på bildet). Selv bruker jeg Mach 3 Turbo, men aner virkelig ikke hva forskjellen på Turboutgaven er. Endret 11. september 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Hvor mye koster fusion på rimi? og match 3 turbo? Endret 11. september 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 100-150 spenn kanksje. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kommet ny gilette i blå forpakning som er mye bedre:). Går på reklamen. 199 på kiwi med 4 blader:). Beste høvlen jeg har hatt Byttes når den grønne linja blir hvit Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Er det virkelig sånn at nye høvler er bedre enn gamle? Det har vel ikke akkurat kommet noe ny vitenskap på dette området på en stund? Jeg mener, du skal jo bare kutte av noen hår, ikke reise til månen (til og med det greide man jo på 60-tallet før høvlene begynte å riste). Den beste jeg har hatt var en gammel sak i metall (Gilette). Husker ikke om det var ett eller to blader, men det som gjorde den bedre var hvordan den fulgte fjeset når du dro den over. Eller, rettere sagt, den fulgte ikke fjeset, en hadde selv kontroll på bladene. Nye høvler vipper jo i alle retninger. I tillegg var det jo kvalitet i motsetning til de nye plasticfantasticdiscohøvlene. Desverre måte jeg kjøpe ny da bladene gikk ut av produksjon. Endret 11. september 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nye høvler er ikke nødvendigvis bedre enn gamle høvler. Men produsentene tjener mer på nye høvler, så derfor får vi de allikevel. Så klart fins det fordeler med de nye høvlene, men de har også bakdeler. Spesielt om man har vanskelig hud så kan man oppleve at de tar for tett, og skaper problemer. Må jeg?: se etter om bladene fins på nett. Var det slike blader? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nye giletteblsder er mye bedre en de gamle da de er skarpere og derfor lugger mindre Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 http://www.efi.no/product.cfm?id=25 Jeg bestilte denne prøvepakken til 39,- og synes den er ganske god, men jeg synes ikke den er like god som den jeg har fra gillette. Uansett verdt å prøve, da bladene heller ikke er så dyre og kommer i posten hver 3 måned dersom du ikke sier nei til abbonnementet. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Var nok ikke av den typen, nei. De så ut som det en får kjøpt nå, bare med ett eller to blader og med en annen festemekanisme. Jeg har uansett ikke høvelen de ville passet på, så selv om det er mulig å få tak i så får jeg nok klare meg med den Ferrarirøde Mach 3 Turboen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå