Gå til innhold

Hvor my koster en god barberingshøvel og hva burde man tenke på?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg er 15 år. Problemet er at hver gang jeg barberer meg vokser det ut hår igjen 2. dagen. Jeg vil ha en barberingshøvel som man kan bruke hver dag, Ikke sånn Engagsbruk greie som jeg bruker nå. Også vil jeg at den skal ha god kvalitet..vet ikke hvordan en barberingshøvel ser ut da den har god kvalitet..Jeg er helt fersk i dette emne, men alt jeg kan er hvordan man barberer seg, derfor vis dere har tips..bare å komme med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er du egentlig ute etter? Vanlig høvel som de fleste bruker, eller vil du ha noe skikkelig?

84_7fcba81fc71db7037aad884b6dc2c11b_original.jpg

Dette er det som er vanlig og som du får kjøpt i alle matvarebutikker. Fungerer helt greit, og med utskiftbare blad. Vibrerer gjør de også.

muhle%20r89%20safety%20razor%20large.png

Dette regnes som noe av det beste, men er vanskeligere å få tak i. Du må nok regne med å bestille fra nettet. Kan kreve litt tilvenning, men resultatet blir helt klart bedre.

Lenke til kommentar

Fra 100 kr. Da følger det gjerne med 3 blader. Det er også ganske dyrt å kjøpe nye blader. Ca 150 kr for 8 vil jeg tippe.

Kan jeg bruke 1 blad i flere uker..lissom? eeller er det sånn engangsgreie..

Den som er avbildet ser penere ut en match 3 turbo..hvor mye koster den?

Endret av Noreply
Lenke til kommentar

Er det virkelig sånn at nye høvler er bedre enn gamle? Det har vel ikke akkurat kommet noe ny vitenskap på dette området på en stund? Jeg mener, du skal jo bare kutte av noen hår, ikke reise til månen (til og med det greide man jo på 60-tallet før høvlene begynte å riste).

Den beste jeg har hatt var en gammel sak i metall (Gilette). Husker ikke om det var ett eller to blader, men det som gjorde den bedre var hvordan den fulgte fjeset når du dro den over. Eller, rettere sagt, den fulgte ikke fjeset, en hadde selv kontroll på bladene. Nye høvler vipper jo i alle retninger. I tillegg var det jo kvalitet i motsetning til de nye plasticfantasticdiscohøvlene. Desverre måte jeg kjøpe ny da bladene gikk ut av produksjon.

Endret av Må jeg?
Lenke til kommentar

Nye høvler er ikke nødvendigvis bedre enn gamle høvler. Men produsentene tjener mer på nye høvler, så derfor får vi de allikevel.

Så klart fins det fordeler med de nye høvlene, men de har også bakdeler. Spesielt om man har vanskelig hud så kan man oppleve at de tar for tett, og skaper problemer.

Må jeg?: se etter om bladene fins på nett. Var det slike blader?

RazorBlade.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...