Tokke Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Juleforberedelser Bildet er fjernet. Beskrivelse: ... snart er det tid for juleforberedelser - det søde liv... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Flott behandlet dette.Kunne kanskje kjørt en lens correction,da det virker litt avrundet på venstre side...litt pirk det da;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg har vokst opp med en mor som er det mest "julete" jeg noen gang har møtt, så ja, jula det er så avgjort en av årets vakreste tider med sin verden av lukter og smaker Flott behandling Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fin komposisjon og fine dype farger i bildet. Liker godt damens uttrykk. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det må jeg si!! Spennende etterbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg