Gå til innhold

BK: Drømmen

Anbefalte innlegg

Drømmen

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Fristilt og klonet og stått på noe alldeles;)

Sikkert de som mener jeg burde rundet av forhjulet i bunnen,men slik er det nå ikke i virkeligheten...da har du for mye luft i dekkene;)

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deler lett en slik drøm med deg, men blir nok også bare med drømmen. Litt av en doning, fin vidvinkel-effekt. Jobben du har lagt ned er da vellykket den - men savner en form for forgrunn, en liten markering av asfalt eller grus eller hva den nå stod parkert på. En person bak rattet ville satt en ekstra spiss...

Lenke til kommentar

Synes dette ble råstilig.., flott bilde av denne lekre bilen. Ville kanskje ha tatt med litt av fronten også, men..,Godt jobba!! ;)

Fronten ja...her en slik versjon også.men det går jo da utover lengden på bilen,men ser godt hva du mener;)

Deler lett en slik drøm med deg, men blir nok også bare med drømmen. Litt av en doning, fin vidvinkel-effekt. Jobben du har lagt ned er da vellykket den - men savner en form for forgrunn, en liten markering av asfalt eller grus eller hva den nå stod parkert på. En person bak rattet ville satt en ekstra spiss...

Ser også det kunne vært noe asfalt,da den stod på det.person bak rattet også,men han/hun var inne i banken i Krokstadelva :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...