wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det søte liv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Alfa omega dette om morgenen..flott bidrag wasco;) Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Så enig med deg...,hva er vel livet uten disse enkle små gleder...., kaffe er godt det. Et enkelt og fint bilde. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Om 22 år... - og om muligheten er til stede... - ja da skal jeg starte det livet du nå nyter fullt ut. Pr. i dag har jeg en jobb som krever alt for mye av døgnet. Men selv om tida flyr, så er det jo et beite frem - hehe! Du forklarer det så fint med teksten, og underbygger bildet utmerket. Svart og sterk, en god start på dagen ja! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Enig i det du skriver, de små gledene i livet betyr mye og bør absolutt settes pris på, som f.eks en kopp kaffe om morgenen. Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kaffe på morran ja, det må man bare ha Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Takk til alle dere som har kommentert bildet mitt Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ja, kaffe om morgenen når jeg kommer på jobb er prime godt, jeg bruke også å kose meg med kaffe på verandaen. Nå blir det kaffe til Molde-Brann. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 En veldig viktig del av det søte (eller gode liv)er en nytrukket kopp kaffe eller to på morgenen. Du har satt et meget godt bilde på en "kvalitetskopp" Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Knalltøfft bilde - liker godt det stiliserte uttrykket Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Elegant og enkelt grafisk uttrykk. Kantlys og bobler til venstre definerer kaffen som kaffe. Enig i at verandakaffe om morran inngår i det gode liv. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Takk for hyggelige kommentarer til mitt lille kaffebilde Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 he he..Å nyte morgen kaffen der du beskriver ,hørtes ikke vanskelig ut,kjenner omtrent kaffelukten og hører måkene..fint bidrag,du får en +5er for totalopplevelsen av tekst og bilde(tøft bilde) go`natt natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg