Chief Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Litt rart... Jeg kan absolutt ikke pinge hw.no i det hele tatt. Men jeg derimot pinge alle andre, tror jeg... Spørsmålet er vel hva får du til "svar" Request timed out? Destination host unreachable? Får du request timed out, er det mulig du ikke rekker å få svar før pakkene blir anntatt missing in action. Får du destination host unreachable, har ikke ruteren rute til www.hardware.no - lite trolig at du vil få denne, ettersom du kommer inn på siden. Du kan vel også få et svar som tilsier at du ikke finner www.hardware.no med navn. Da er det et DNS problem. Forsøk med ipconfig/flushdns evt. å restarte DNS clienten. .::Chief::. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Litt rart... Jeg kan absolutt ikke pinge hw.no i det hele tatt. Men jeg derimot pinge alle andre, tror jeg... kjør en tracert mot hw.no fra dos C:>tracert hw.no Det er mulig at det er en ISP et sted mellom oss som stopper ping-pakker. Lenke til kommentar
otis Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Vet ikke helt hva som var feil, men jeg får nå iallefall pinge hw.no. Kanskje en DNS feil?? Hvem vet? takk for alle svar Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke mer enn halvannen måned? Den er grei, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå