Gå til innhold

hvor mye teller fravær?


emwa

Anbefalte innlegg

i vg1 hadde jeg 3 dager fravær. i vg2 (hittil) har jeg hatt 5 dager fravær pga depresjoner...

 

hvor mye har egentlig fravær å si? jeg fryktet at jeg vil ende opp arbeidsløs pga ganske mye fravær..

disse 5 dagene jeg har vært borte har ikke vært sammenhengende, og jeg kan derfor ikke stryke disse dagene..selv om jeg får legeerklæring fra legen på det...

 

så... er livet kjørt?

 

(jeg har god i orden og oppførsel)

 

etter jeg er ferdig utdannet, ser arbeidsgiveren da på fraværet mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som arbeidsgjevar kjenner eg meg kalla til å svara her :).

 

JA, arbeidsgjevar ser på fråvær, og det nøye, av di fråvær=kostnad. Ofte faktisk det fyrste arbeidsgjevar ser på, saman med orden/åtferd, og før karakterene vert studert.

 

Samstundes veit ein normal arbeidsgjevar at "alle" har NOKO fråvær. Idealarbeidstakaren har null, men det er temmeleg langt mellom slike ideal, og ein kan ikkje basera å driva ei verksemd på slikt. (Med mindre ein lever i ein boble då, langt borte frå det som kallast "praktisk liv".) Har ein potensiell arbeidstakar "i meste laget" med fråvær, er det viktig at arbeidtakar SJØLV tek dette opp under samtale/intervju, og greier ut for (og dokumenterer med lækjærattest) KVIFOR ein har dettte fråværet. Slikt har noko med truverdet ditt å gjera...

 

Hugs og at om du lid av "kronisk sjukdom" (noko eg vil tru depresjon må kunne klassifiserast som, men høyr med lækjaren) kan du etter søknad/avtale med NAV få papir på at dei dekkjer fråver frå fyrste dag for deg, ikkje arbeidsgjevar dei fyrste par vekene som vanleg. I slike tilfeller vil fråværet ditt endra seg til å verta eit PRAKTISK problem arbeidsgjevar vurderer, ikkje eit økonomisk. Då er det slik at nokre stillingar er (ein god del) meir "fråværstolerante" enn andre, og slikt skifter og mykje frå verksemd til verksemd. Ei større verksemd, kor du kan erstattast av andre som OG kan gjera arbeidet ditt og som jamleg er kunde hjå eit vikarbyrå "tåler" ein god del meir slikt fråvær, enn ei tremannsverksemd, kor ein køyrer kriseløysingar så snart nokon er borte (for då er jo tredelen av verksemda sett ut av spel).

Lenke til kommentar

I all verden, du har da lite fravær i forhold til den gjennomsnittlige elev.

Ja, eit fråvær på 5-10, kanskje opp mot 15 dagar i løpet dei tre åra i vgs er rimeleg uproblematisk for ein normal arbeidsgjevar, sjølv om det OG då alltid styrkjer truverdet til arbeidstakar å ta dette opp i samtale/intervju (for ein heil del arbeidsgjevarar har nok spørsmålet på tunga når ein kjem serleg over 5-6 dagar totalt i løpet av tre år). Her oppfatte eg likevel TS sitt problem som "eg har fem dagar HITTIL i år (og skuleåret er endå langt...)"

Lenke til kommentar

I all verden, du har da lite fravær i forhold til den gjennomsnittlige elev.

Ja, eit fråvær på 5-10, kanskje opp mot 15 dagar i løpet dei tre åra i vgs er rimeleg uproblematisk for ein normal arbeidsgjevar, sjølv om det OG då alltid styrkjer truverdet til arbeidstakar å ta dette opp i samtale/intervju (for ein heil del arbeidsgjevarar har nok spørsmålet på tunga når ein kjem serleg over 5-6 dagar totalt i løpet av tre år). Her oppfatte eg likevel TS sitt problem som "eg har fem dagar HITTIL i år (og skuleåret er endå langt...)"

 

jepp:) men jeg er faktisk aldri syk! :)så det går nok fint altså!

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært arbeidsgiver så hadde jeg vært mye mer skeptisk til å ansette en med 5 dager fravær pga mer alvorlige sykdommer som depresjon, enn en som bare har 5 dager fravær et år. Grunnen til at de ser på fravær er jo mye angående holdning og, selv om de kanskje ikke vil si det, en som er borte mye pga sykdom er en stor ekstrautgift. Hvis du er borte 5 dager på et år så burde det være uproblematisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...