Kjetil Øyen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 På tur.......... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Når jeg kan huke på vogna og dra hvor jeg vil, da lever jeg det gode liv............ Kamera er alltid med. Dette er et bilde fra i sommer, da vi var nordover. HDR 5 eksponeringer Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Her har jeg ingen forslag til forbedring.. Dette er bare å nyte Takk for flott bidrag til temadagen Lenke til kommentar
Beme Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fin HDR- behandling. Kunne kanskje ka klonet vekk buskene til venstre. Men - bilskiltet? ) Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Flott bilde -nesten som et reklamefoto for biltypen. Litt synd med buskene til venstre. Glimrende jobb med bilskiltet Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kjempe flott behandling..men hva med resten av vogna? Vet det hadde blitt mindre detaljrikt, så kan jo forstå du ikke tok den med også da...og ikke negativt ment;) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 En skikkelig nytelse, artig at f2,8 kan gi slike flotte resultater! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kjempeflott HDR fra deg igjen Kjetil. Skjønner godt at du koser deg med "huset" på slep. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Takk til alle for kommentarer som er gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg