Brap Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Har mista min telefon og noen har svart en eneste gang i andre enden og nå har de skrudd telefonen av. Hadde nok lyst på telefonen. Dette er en HTC og jeg tror jeg har aktivert mobil opp-sporing på den, hvordan skal jeg gå frem nå?? Tusen hjertelig takk for svar. Endret 13. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 https://www.htcsense.com/?url=//htcsense.com/&referrer= Lenke til kommentar
Brap Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Husker jo selvsagt ikke epost osv. (har tenkt at den ligger jo lagret på telefonen) Noen som har prøvd dette og funnet mobilen sin? Går det eventuelt ann å ringe til HTC? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Dersom du hadde lookout innstalert kan du bruke det. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 det er da wavesecure kommer inn som en billig forsikring. Ingenting tapt (bortsett fra telefonen), og en tyv som ikke får kloa i noen ting av info... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå