teamkiller Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 en vann av emg har en XP 2600 som putrer å går på 50 grader med en volcano 11 vifte!!! jeg kjører en Xp 2500@3200 som går på 45 grader.... jeg vet at tempraturen ikke farlig men, jeg bare syntes dette var veldig merkelig.... Er det noen som har noen hint eller en god forklaring.... Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ville nok ha sett på den generelle gjennomstrømningen av lufta i kabinettet.. Det er liten vits med vifter hvis lufta bare sirkulerer og ikke blir skiftet ut/nedkjølt. Kan jo også hende at det er feil på mountingen av kjøleribba?? (Ta av og legge på kjølepasta mm.. evt bytte ut vifta) Lenke til kommentar
maze Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Syns dette var lave teperaturer jeg. Min Xp 2000+@1773Mhz ligger på 45-55 grader med en Zalman CNPS5100-CU kjøler. Lenke til kommentar
teamkiller Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 det sitter en 120 vifte foran som blåser inn og en 80 vifte som blåser ut... disse to viftene blåser som feaN inn og ut av kabinnetet.... men enda når vi har døra oppe så er det varmt.... Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det er vanlig temp med en volcano 11... jeg hadde samme temp med en xp2400+. Men jeg taklet ikke støyen fra den.. uutholdelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå