Leif Betten Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hustadvika Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et fra sist vinter. En eksponering Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Pent, liker godt "fossen" i forgrunnen. Ville kanskje ha økt kontrasten litt, Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Etter min menig et helt perfekt bilde Nydelig komp, flotte farger og et eventyrlig vakkert motiv Det eneste jeg har å sette fingeren på er størrelsen. Regelen her inne på Digit, er at minste breddemål skal være 800pix Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Helt fantastisk bra sjø, ville kanskje økt litt på fargen men det er jo smak og behag. Kanonbra bilde Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sløringen, fargenyansene, utsnittet - her var det mye å glede seg over ! Virkelig et vakkert kystfoto! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nydelig komp, perfekt lukkertid og flott sløring. Muligens litt mer kontrast) Vakkert!!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg