Mad_Max Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei der.. Ja nå er det tid for et nytt skjermkort. Jeg har vell egentlig bestemt meg for et Radeon 9800pro. Men er litt usikker på hvem av de jeg skal kjøpe. er det noen her som har noen erfaring med Crucial sitt skjermkort. Syntes jo egentlig at Hercules sitt kort ser litt fett ut da . Hercules sitt kort har vell bedre kjørlig enn de andre Radeon kortene. Hva trur dere er det beste kjøpet. en kompis av meg har et Sapphire Radeon 9700PRO og det går varmt. han har måttet sette på ramkjølere og en større vifte på det kortet. noe sånt vill ikke jeg ha. takker for tips. Lenke til kommentar
Mr-JT Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 jeg har nettopp bygd ny pc, og jeg har ikke lagt merke til at Sapphire Radeon 9800pro 128mb har gått varmt... Hardware.no har jo en test av dette kortet... Jeg anbefaler absolutt sapphire's. du får også med 2 fullversjon spill. Soldier of fortune2 og return to castle wolfenstein!![/url] Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Smak og behag det er det samme kortet. Ta det billigste (men om det ikke er mye osm skiller mellom de 2 typene er sikkert Hercules littegranne bedr emed kjøling og et fedd led lys i vifrta :wink: ) Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Jeg bestillte meg Hercules sitt kort. Så nå blir det gøy og se hvordan det blir når jeg får det. sitter her nå med creative gf4 4400. ja det blir gøy og se om det er stor forskjell på dem . Lenke til kommentar
froebe Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg bestillte meg Hercules sitt kort. Så nå blir det gøy og se hvordan det blir når jeg får det. sitter her nå med creative gf4 4400. ja det blir gøy og se om det er stor forskjell på dem . Jeg har foretatt akkurat samme bytte som deg. Nå spiller jeg omsider Raven Shield i 1600x1200 med max AA og Aniso uten problemer. Jeg tror nok du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Jeg bestillte meg Hercules sitt kort. Så nå blir det gøy og se hvordan det blir når jeg får det. sitter her nå med creative gf4 4400. ja det blir gøy og se om det er stor forskjell på dem . Jeg har foretatt akkurat samme bytte som deg. Nå spiller jeg omsider Raven Shield i 1600x1200 med max AA og Aniso uten problemer. Jeg tror nok du blir fornøyd. Ja det høres bra ut.. gleder meg og prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå