karoald Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ein tur med Hurtigruta er topp----det søte liv Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Flott stemningsbilde.Kan se meg selv sittende her,men ett glass god rød/hvitvin;)..og sigar;) Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nydelig stemning flott bidrag Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fin farge og flott stemning! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Flott stemningsbilde.Kan se meg selv sittende her,men ett glass god rød/hvitvin;)..og sigar;) Ja, det er flott-og mykje god mat--har ikkje tid til å sove Fin farge og flott stemning! Tusen takk Nydelig stemning flott bidrag Mange takk for det Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 nydelig bilde og stemning Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 En av de få drømmene jeg har igjen med tanke på at "det må jeg gjøre før jeg dør" - er å ta en tur med hurtigruta. Og dette flotte bildet legger ingen demper på denne drømmen Takk for flott bidrag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg