martin9 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei Er den nye Android marker offisielt kommet ut. Nyheten kom i juli og man kunne da laste ned ny marker fra en nettsider. Er den offisielle oppdateringen kommet? Jeg har ikke fått noe, og jeg har ikke lastet ned fra nettsia som ble omtalt i juli. Har noen andré fått ny marker offisielt fra Google? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Var vel kun en testversjon som ble lekket. Prøvde den, men gikk tilbake til den gamle da jeg opplevde en del bugs. Ikke sett noe til den etter dette. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Var vel kun en testversjon som ble lekket. Prøvde den, men gikk tilbake til den gamle da jeg opplevde en del bugs. Ikke sett noe til den etter dette. Sitter i akkurat samme situasjon, ja Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Og når du snakker om sola... La inn Miu-rom på telefonen i går, men var ikke helt fornøyd med det. Gikk så tilbake til Cyanogenmod på telefonen min. Da var det nye market som dukket opp. Vet ikke om det har noe med romskifte å gjøre eller om de har begynt å rulle ut oppdateringen. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har Incredible s og har ikke fått noe, mens en kompis med gamle Desire har fått... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg fikk plutselig denne etter at jeg la in ny ROM på min Desire (LeeDroid 3.3.3 (gingerbread og sense 2.0)). Hadde LeeDroid 3.0.8.1 tidligere, og der fikk jeg ikke ny market. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 ny market følger kun med custom rom enda. Det er også rom developers som ikke legger inn den nye market:) jeg gikk vekk fra den nye, pga. tregt og passet ikke min bruk:) Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Men en kompis av meg har ikke lagt inn ny ROM, han har den som fulgte med Desire'n. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 FIkk ny market da jeg flashet min telefon. Ingen bugs med den for min del, men savner litt den gamle.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Har en ekstremt irriterende bug i nye market... Veldig mange oppdateringer jeg ikke får kjørt... Den sier at en oppdatering er tilgjengelige, men eneste knappene som vises er avinstaller og kjør Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Opplever samme problem innimellom. Plutselig så vil den igjen. Snodige greier... Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Så kanskje det er like greit at jeg fortsatt må ty til den gamle hvis jeg vil ha en offisiell versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå