pappajente Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 noen som har prøvd dette? Fungerer det, trener og har godt kosthold, men har noen kilo som kunne ha forsvunnet Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Eneste som funker er å legge ned gaffelen. Slutte å sitte på røva og TRENE! Hvis trening og kosthold er perfekt, er det mulig at den greia kan hjelpe deg sånn ca 2% Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ikke faen om det hjelper 2% engang Jeg har bygget kropp og vært enorm, så mye som 118kg i bare muskler og med min erfaring kan jeg garantere deg at slikt ikke funker. Drop alt som heter juks, for slike juksemidler jukser kun deg selv. En kul etikett og mange tøffe og avanserte ord lurer de fleste til å kjøpe og tro at det er en mirakelkur. INGENTING har noe særlig effekt. Følgende tips er de eneste du bør benytte deg av: Tren regelmessig, ikke vær så slapp. Hvis motgangen med å trene 3 ganger i uken er så stor at man ikke klarer det psykisk, lurer jeg på hva som har skjedd med menneskeheten (hehe). Hold en fin diett (diett betyr ikke slankekur men kostholdsprogram). Og juster denne slik at du nyter dietten. Sunn mat er sinnsvakt mye bedre enn fet mat, du må bare vite hva du skal kjøpe. Og der er problemet, få mennesker vet hva som er sunt og godt. Anskaff deg koffeinpiller, ta 100mg om dagen. Dette svekker søtsulten i stor grad og øker fettforbrenningen litt, men gir ingen merkbar effekt. Effekten får du gjennom at du spiser mindre søtt fordi du rett og slett ikke får så lyst på det. I tillegg til litt mer energi generelt. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå