IceBlitz Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei! Har en del eldre filmer på maskinen som jeg gjerne vil se på min heftige hjemmekino Og skulle gjerne oppskalert disse for litt bedre kvalitet. Den innebygde LIVE-oppskalereren i PowerDVD 11 duger overhodet ikke til dette, så det jeg er på utkikk etter er software som kan oppskalere filmer til nye filer, med beeeeeest mulig kvalitet. Vet at å tro at man får ordentlig god kvalitet av dette er å stå med hode i jorden og ræva til værs, men er det noen som har noen tips om skikkelig gode programmer og ikke bare en elendig shit algoritme som ikke gir merkbare forskjeller? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Ingen som har noe info om dette? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Hallo? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Spør heller på AVforum.no, de kan hjelpe deg bedre. Hjemmekino delen her på forumet er ikke så avansert. Har ikke vært noe borti dette selv, da jeg har en god BD spiller osv som tar seg av oppskalering av lav oppløst innhold. Endret 24. september 2011 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå