jeanette roger Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Min dag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 humm, dette var spessiellt, likte alt utenom lagene som vises på himmelen.. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 enig, vært mer spennende uten å se lagene, brøt liksom mystikken. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Artig og underlig Collage. Tror bildet ville vinne på om de lyse feltene øverst til venstre (+ de andre) ble fjernet. Antagelig lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg ser og ser og vurderer og vurderer. Så kommer jeg frem til att jeg liker att en ser lagene som bryter med naturen på en brutal måte som skaper en kontrast som kan tolkes i alle retninger. Det eneste jeg er noe forstyrrende er den hvite flekken midt på som trekker mye oppmerksomhet. Liker slik eksprimentering :) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 tusen takk for alle go komentarer, jeg er enig i at det ble litt mye m kontrastene av lagene og at min hvite hund blir noe dominerende,prøvet det annderledes og bytter dette ut,om det går m et nytt i prøverommet.. takk for tipsene,ha en fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg