Kjetil Øyen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ground zero Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ikke så spennende bilde, men en spennende plass. Bildet er tatt 4.okt. 2010. Som alle vet, er det nå gått 10 år siden denne tragiske hendelsen. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 god skildring, min niece var på arbejde i bygningen da det skete, hun slap derfra med livet i behold, men invalideret i dag Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Absolutt aktuelt dette - og vies tid til ettertanke i disse dager. Og ikke minst det Leif skriver om sin niese gir sterkt inntrykk. Men et særs godt gjennomført foto, ser at det aller meste er skapt under tagning - og liker godt det. I tillegg til detaljene og skarpheten innover bildet trives jeg med de spesitlle beslagene på vinduene. Synd du har "misset" litt på den til venstre, ville sett hele der også. Men antar du har tatt noen eksponeringerder vindusbeslagene ikke er med i det hele tatt, selv ville jeg nok prioritert det. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Takk til Leif og Bent, mange med sterke følelser herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg