grovetussen Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Hei! Jeg liker strategispill, rollespill, adventure, osv. Men det er jo lite gode strategispill for tiden, og i allefall lite adventurespill, er stort sett bare førstepersons pek-og-skyt spill som er populære nå til dags virker det som? Jeg fant frem Emperor: Battle for Dune i går, spilte litt, men det var dritkjedelig. Fant frem Starcraft 2 igjen, men det er kjedelig når jeg er ferdig med campaignen.. Gidder ikke begynne på WoW igjen. Spilte litt Age of Conan nå som det er gratis men det var kjedelig.. Også red faction: armageddon kjedelig. Noen forslag? Helst nytt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Minecraft? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Torchlight er god underholdning for meg fram til D3. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Torchlight ja, det hadde jeg glemt! Takk for tipset Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Torchlight er en fattig parodi på Fate, som igjen er en fattig parodi på Diablo 2. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Torchlight er en fattig parodi på Fate, som igjen er en fattig parodi på Diablo 2. Diablo 2 er gammelt og jeg har spilt gjennom det for mange mange år siden, derfor gidder jeg ikke det en gang til. Fate har jeg ikke prøvd, men det er også gammelt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Fallout 1? Sengoku no Rance? Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Titan quest + expansion anbefales hvis du vil ha et action RPG ala Diablo. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Sitter selv og spiller Borderlands i vente på D3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå