Gå til innhold

Kamptråd PL: Manchester United - Chelsea


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreløpig har vi vært uslålige.

 

Jepp, men motstanden har ikke vært all verden.

Man kan bare slå dem man møter. Syntes du ikke City er allverden til motstand? De hadde feid dere som Linni Meister på russetreff. Og hvem har egentlig hatt en tøffere start? Hjemmekampene våre har vært mot Spurs og Arsenal (riktignok svekket), ikke Bolton og Sunderland. Dessuten, vi mangler mange spillere vi også. Vidic, Ferdinand, Valencia, Fletcher, Hernandez osv har alle misset kamper i år.

Lenke til kommentar

Dere kan sikkert gå tilbake å hente frem det jeg skrev om CFC's start i fjor. Langt i fra like imponerende og skremmende som Utd og City da vi faktisk spiller svært "fluent" angrepsfotball og har langt flere matchvinnere å slå i bordet med. Chelsea spiller på muskler og stamina, City feks skremmer meg mye mer da de har et spill og spilletyper som kan holde over tid.

 

Necro. Ok, fjern Arsenal, poenget er akkuratt det samme læll.

 

Edit: Misforstå meg rett, Chelsea er et av verdens beste fotballag og er en av ytterst få som kan komme til Old Trafford å få med seg noe. De er også en ligautfordrer denne sesongen, ingentvil om det. I dag blir det en jevn match, men jeg har oss som klar favoritt.

Endret av Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Man kan bare slå dem man møter.

 

Jepp, men motstanden har ikke vært all verden.

 

Syntes du ikke City er allverden til motstand?

 

Jo, det synes jeg.

 

De hadde feid dere som Linni Meister på russetreff.

 

Hvorfor blander du inn Liverpool i dette? Det er dessuten bare en påstand og det er slettes ikke sikkert City ville valset over oss.

 

Og hvem har egentlig hatt en tøffere start?

 

Det har jeg ikke studert, men det forandrer fortsatt ikke det faktum at motstanden deres så langt ikke har vært helt optimal.

 

Hjemmekampene våre har vært mot Spurs og Arsenal (riktignok svekket), ikke Bolton og Sunderland.

 

Spurs er ingen målestokk for dere på Old Trafford. Hadde det vært på White Hart Lane kunne det sett annerledes ut. Arsenal er i fritt fall og det er krisetilstander der. Likevel imponerende å vinne 8-2.

 

Dessuten, vi mangler mange spillere vi også. Vidic, Ferdinand, Valencia, Fletcher, Hernandez osv har alle misset kamper i år.

 

Man United har en såpass bred stall at laget umulig merker så stor forskjell.

Lenke til kommentar

Edit: Misforstå meg rett, Chelsea er et av verdens beste fotballag og er en av ytterst få som kan komme til Old Trafford å få med seg noe. De er også en ligautfordrer denne sesongen, ingentvil om det. I dag blir det en jevn match, men jeg har oss som klar favoritt.

 

Det er flott at noen kan bikke ned deres særdeles tykke ManU-briller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Takk Banan, var tydeligvis ikke alle som hadde kapasitet til å ta den. A few wings short of a bucket kan man si.

 

Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet.

Lenke til kommentar

Takk Banan, var tydeligvis ikke alle som hadde kapasitet til å ta den. A few wings short of a bucket kan man si.

 

Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet.

 

Du får slutte å henge i Liverpool tråden, så slipper du unna den slags ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet.

 

Du får slutte å henge i Liverpool tråden, så slipper du unna den slags ting.

 

Jeg tror du faila.

Lenke til kommentar

Takk Banan, var tydeligvis ikke alle som hadde kapasitet til å ta den. A few wings short of a bucket kan man si.

 

Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet.

Er damen på plussejakt igjen? Du klarte ikke se åpenbar ironi, men det er vi som er idioter, elsker ydmykheten.

 

Over the top Chelsea i løvens hule idag, prøver med fåfengte forsøk å spille ned vår seriestart til at lagene vi har møtt ikke har vært allverden. Jeg tror vi vet hvem som har ryggen mot veggen her, og det er ikke de som spiller i rødt idag. Overthetop Chelsea har havnet i skyggen av to bedre lag, de har t.o.m blitt byttet ut som pengeklubb nr.1. Men ta det med ro gutter og jenter, vi ser dere og verdsetter dere bittelitt likevel. Dere trenger ikke hoppe rundt og vifte med armene, fat-frank klarer nok et par ruslerunder til sammen med JT før det er helt over for dere, så vi har ikke glemt dere enda.

 

Game on folkens, håper Torres starter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...