Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Foreløpig har vi vært uslålige. Jepp, men motstanden har ikke vært all verden. Ironi. Du mener sarkasme? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Blir herlig å slå Man U i dag fordi vi er uslåelige og bessssst! Yessss 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Foreløpig har vi vært uslålige. Jepp, men motstanden har ikke vært all verden. Man kan bare slå dem man møter. Syntes du ikke City er allverden til motstand? De hadde feid dere som Linni Meister på russetreff. Og hvem har egentlig hatt en tøffere start? Hjemmekampene våre har vært mot Spurs og Arsenal (riktignok svekket), ikke Bolton og Sunderland. Dessuten, vi mangler mange spillere vi også. Vidic, Ferdinand, Valencia, Fletcher, Hernandez osv har alle misset kamper i år. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Morsomt at du gidder å nevne Arsenal. De har virkelig vist seg frem som urovekkende sterke i år, Game. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, for dere eier ikke bredde i stallen... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hadde det vært Chelsea som hadde åpnet som United har gjort hadde dere sagt nettopp det samme Game. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Dere kan sikkert gå tilbake å hente frem det jeg skrev om CFC's start i fjor. Langt i fra like imponerende og skremmende som Utd og City da vi faktisk spiller svært "fluent" angrepsfotball og har langt flere matchvinnere å slå i bordet med. Chelsea spiller på muskler og stamina, City feks skremmer meg mye mer da de har et spill og spilletyper som kan holde over tid. Necro. Ok, fjern Arsenal, poenget er akkuratt det samme læll. Edit: Misforstå meg rett, Chelsea er et av verdens beste fotballag og er en av ytterst få som kan komme til Old Trafford å få med seg noe. De er også en ligautfordrer denne sesongen, ingentvil om det. I dag blir det en jevn match, men jeg har oss som klar favoritt. Endret 18. september 2011 av Game Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hadde det vært Chelsea som hadde åpnet som United har gjort hadde dere sagt nettopp det samme Game. Slik dere gjorde ifjor? Det var ingen som prøvde å spille det ned da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Man kan bare slå dem man møter. Jepp, men motstanden har ikke vært all verden. Syntes du ikke City er allverden til motstand? Jo, det synes jeg. De hadde feid dere som Linni Meister på russetreff. Hvorfor blander du inn Liverpool i dette? Det er dessuten bare en påstand og det er slettes ikke sikkert City ville valset over oss. Og hvem har egentlig hatt en tøffere start? Det har jeg ikke studert, men det forandrer fortsatt ikke det faktum at motstanden deres så langt ikke har vært helt optimal. Hjemmekampene våre har vært mot Spurs og Arsenal (riktignok svekket), ikke Bolton og Sunderland. Spurs er ingen målestokk for dere på Old Trafford. Hadde det vært på White Hart Lane kunne det sett annerledes ut. Arsenal er i fritt fall og det er krisetilstander der. Likevel imponerende å vinne 8-2. Dessuten, vi mangler mange spillere vi også. Vidic, Ferdinand, Valencia, Fletcher, Hernandez osv har alle misset kamper i år. Man United har en såpass bred stall at laget umulig merker så stor forskjell. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Edit: Misforstå meg rett, Chelsea er et av verdens beste fotballag og er en av ytterst få som kan komme til Old Trafford å få med seg noe. De er også en ligautfordrer denne sesongen, ingentvil om det. I dag blir det en jevn match, men jeg har oss som klar favoritt. Det er flott at noen kan bikke ned deres særdeles tykke ManU-briller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Det er fordi vi er så forbanna gode og banker alt og alle!! YEAH!!! Benfica 1-1 Man United. Så nei, dere er ikke uslåelig. http://www.youtube.com/watch?v=FYq2d7iKKhk Takk Banan, var tydeligvis ikke alle som hadde kapasitet til å ta den. A few wings short of a bucket kan man si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk Banan, var tydeligvis ikke alle som hadde kapasitet til å ta den. A few wings short of a bucket kan man si. Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Rundt 3 timer til kampstart. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ironi. Du mener sarkasme? Nei. Ironi. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk Banan, var tydeligvis ikke alle som hadde kapasitet til å ta den. A few wings short of a bucket kan man si. Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet. Du får slutte å henge i Liverpool tråden, så slipper du unna den slags ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet. Du får slutte å henge i Liverpool tråden, så slipper du unna den slags ting. Jeg tror du faila. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk Banan, var tydeligvis ikke alle som hadde kapasitet til å ta den. A few wings short of a bucket kan man si. Beklager, det er ikke alltid like lett å oppfatte hva dere Man United-fans mener, ettersom jeg hører eller lese slike dumme sitat til stadighet. Er damen på plussejakt igjen? Du klarte ikke se åpenbar ironi, men det er vi som er idioter, elsker ydmykheten. Over the top Chelsea i løvens hule idag, prøver med fåfengte forsøk å spille ned vår seriestart til at lagene vi har møtt ikke har vært allverden. Jeg tror vi vet hvem som har ryggen mot veggen her, og det er ikke de som spiller i rødt idag. Overthetop Chelsea har havnet i skyggen av to bedre lag, de har t.o.m blitt byttet ut som pengeklubb nr.1. Men ta det med ro gutter og jenter, vi ser dere og verdsetter dere bittelitt likevel. Dere trenger ikke hoppe rundt og vifte med armene, fat-frank klarer nok et par ruslerunder til sammen med JT før det er helt over for dere, så vi har ikke glemt dere enda. Game on folkens, håper Torres starter. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Det her arter seg jo til å bli en diskusjon mellom United og Liverpool supportere... Endret 18. september 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er fordi Chelsea ikke har supportere som er gamle nok/modne nok til å diskutere på et forum. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Slik å forstå. Synes ikke de som representerer Liverpool har gjort noe annet en å slenge med leppa mot United supporterne. Men hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå