Martindani Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Tror vi skuffer i dag faktisk. Blir ikke overraska hvis sesongens første tap kommer, og Chelsea plutselig blir sett på som de største favorittene igjen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg frykter litt at vi får en gjentakelse av førsteomgangen mot City. Savnet av Cleverley blir stort. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan ser United laget ut nå? Noen som er ute med skader eller ikke kan spille? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan ser United laget ut nå? Noen som er ute med skader eller ikke kan spille? De Gea Smalling - Ferdinand - Jones - Evra Nani - Anderson - Carrick - Young Rooney - Hernandez Vil jeg tippe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kan vi ikke bare slenge inn Jones på backen? Han herjet jo der forrige kamp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Tror dere kan roe dere ned. Dette blir en relativt enkelt seier for Manchester United. Rooney fortsetter å putte, og ender opp med ett i dag. Anderson får også en fulltreffer, og kampen ender 2-1. Torres putter for Chelsea. Men til tross for resultatet så dominerer Manchester United kampen fullstendig. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kloffsk og wendelinho/cayagan i samme tråd. Hjelpe meg, snart dukker vel YNWA og redneck opp. Hva har skjedd med det engang så ålreite fotballforumet? Er ikke så rart kvalitetsposterne er bortevekk når slike får fritt spillerom uke ut og inn. Greit med banter og morro, men nå er det jo bare tøys. Alastor? Nå ble jeg nesten ordentlig såret... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Det tror eg faktisk du ble innerst inne. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Håper på Chelsea i denne kampen Men har min store tvil som vanlig. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det tror eg faktisk du ble innerst inne. Ja, jeg sier jo det, kjerringfaen. Uanz. Blir en god kamp, regner i grunn med at United tar denne relativt greit, men håper på en mer spennende match! Håper Torres går nok en kamp målløs. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Det tror eg faktisk du ble innerst inne. Ja, jeg sier jo det, kjerringfaen. Jordbæruken på deg nå Rødnakke? Endret 18. september 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Tippet U til pause!!!! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nesten så jeg håper Chelsea banker United i dag. Et par av Utd-gutta her hadde hatt godt av å jekke seg ned et par hakk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Chelsea har ikke sjans i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Nesten så jeg håper Chelsea banker United i dag. Et par av Utd-gutta her hadde hatt godt av å jekke seg ned et par hakk. Det er fordi vi er så forbanna gode og banker alt og alle!! YEAH!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er fordi vi er så forbanna gode og banker alt og alle!! YEAH!!! Benfica 1-1 Man United. Så nei, dere er ikke uslåelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 united ble ikke slått 1-1 da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 united ble ikke slått 1-1 da.. Neida, det var kanskje litt feil formulert. Men; Det er fordi vi er så forbanna gode og banker alt og alle!! YEAH!!! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er fordi vi er så forbanna gode og banker alt og alle!! YEAH!!! Benfica 1-1 Man United. Så nei, dere er ikke uslåelig. Med syv endringer og inkludert en midtbaneduo totalt uten form (Fletchers første kamp på mndsvis), samt Rooney som ensom spiss uten noen form for backing. Har du sett United borte i europa? Vi går for å holde nullen og uavgjort borte mot den eneste "konkurrenten" i gruppa er et strålende resultat. Foreløpig har vi vært uslålige. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er fordi vi er så forbanna gode og banker alt og alle!! YEAH!!! Benfica 1-1 Man United. Så nei, dere er ikke uslåelig. http://www.youtube.com/watch?v=FYq2d7iKKhk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå