Gå til innhold

Kamptråd PL: Manchester United - Chelsea


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Bosingwa på ball, ikke mye kontakt. Sier tvilsom, for jeg skjønner folk som mener det er straffe,

Nok kontakt til at Nani faller, og da er det straffe siden bosingwa ikke får ballen vekk heller. Om ballen hadde gått til corner etter taklingen så hadde jeg vært enig.

 

Nå er det jo faktisk Nani som sparker i foten til Bosingwa (eller hvem det var). Bosingwa tar ballen, Nani kaster seg som vanlig og ruller teatralsk etterpå. Har så lite sansen for slikt. (se reprisen på tv2sumo da klokka viser 55:08 så ser du det også). Når det er sagt synes jeg Utd ble snytt for to straffer, den ene var handsen til Ivanovic og den andre er allerede nevnt her.

Ruller ? Han ruller fordi han prøver å gå etter ballen enda en gang. At han sparker i foten har vel heller lite å si. Kan godt kritisere Nani for å filme, men ikke i dette tilfellet. Ivanovic har armen helt inntil kroppen, og ballen treffer albuen, ikke hands imo.

 

Hvorfor har det lite å si at han sparker i foten til Bosingwa når Bosingwa treffer ballen? Og nei han ruller ikke fordi han prøver å få tak i ballen, hehe den var dagens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bosingwa på ball, ikke mye kontakt. Sier tvilsom, for jeg skjønner folk som mener det er straffe,

Nok kontakt til at Nani faller, og da er det straffe siden bosingwa ikke får ballen vekk heller. Om ballen hadde gått til corner etter taklingen så hadde jeg vært enig.

 

Nå er det jo faktisk Nani som sparker i foten til Bosingwa (eller hvem det var). Bosingwa tar ballen, Nani kaster seg som vanlig og ruller teatralsk etterpå. Har så lite sansen for slikt. (se reprisen på tv2sumo da klokka viser 55:08 så ser du det også). Når det er sagt synes jeg Utd ble snytt for to straffer, den ene var handsen til Ivanovic og den andre er allerede nevnt her.

Ruller ? Han ruller fordi han prøver å gå etter ballen enda en gang. At han sparker i foten har vel heller lite å si. Kan godt kritisere Nani for å filme, men ikke i dette tilfellet. Ivanovic har armen helt inntil kroppen, og ballen treffer albuen, ikke hands imo.

 

Hvorfor har det lite å si at han sparker i foten til Bosingwa når Bosingwa treffer ballen? Og nei han ruller ikke fordi han prøver å få tak i ballen, hehe den var dagens.

Om jeg sparker kråkefot på deg så er det somregel din fot som treffer min det er likevel min skyld. Hva er problemet? Foten til Nani kan ikke unngå å treffe Bosingwa sin, og han legger heller ikke igjen foten eller noe slikt. Soleklar straffe. Han ruller ihvertfall ikke "teatralsk", han har ingen intensjoner om annet enn å ta ballen, og filmer ikke.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jaja, 3 flotte poeng i dag og en fin helg for oss United fans.

Dagens kamp er total fiasko og det er rart vi ledet 3-0 til pause og at vi vant 3-1. Personlige feil gjør vi hele tiden og det er vondt å se på. Har aldri sett Chicha så dårlig som han var i dag, men håper ikke det er en stygg skade som holder han ute lenge.

Nani, Jones, De Gea og av og til Young var positive. Utviklingen De Gea har hatt de siste kampene er stor, han er utrolig treffsikker med pasningene sine når han spiller utspill og er utrolig rolig.

 

Håper ikke jeg ser Fletcher spille på lang tid fremover, han var en katastrofe i dag med Anderson på midten. Vi har et problem på den sentrale midtbanen, vårt svakeste ledd pdd.

Lenke til kommentar

Dårlig kamp. 2. omgang ble et ekstremt antiklimaks. Skal ikke si et ord om Hernandez, kampen taler vel for seg selv. Positive er at vi nå får se Berbatov på banen framover, eller hur Fergie?

Han var dårlig i dag, men er fortsatt en veldig bra spiller. Men jeg gleder meg til å se Berbatov fremover. Håper vi fortsetter å spille en gjennombruddshissig fotball, og at han ikke trenerer spillet vårt for mye.

Lenke til kommentar

Jeg har slike utbrudd mot Carrick hver kamp han spiller, men idag var mine utbrudd mest rettet mot Hernandez. For å sitere game, han var en bøtte med drit. Til vanlig er han elendig utenfor boksen, idag var det skandaløst, det rett og slett det verste jeg har sett av en Unitedspiss på flere år. Og det blir så synlig når han faktisk må involvere seg i spillet, han behersker det rett og slett ikke. Supersub burde være hans rolle imo, i kamper vi styrer totalt eller knapt nok ikke kommer oss ut av egen 16, alt i mellom burde være Welbeck og Berba sin jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fletcher og Ando var konge imo, selv om sistnevnte gav bort endel rot i førsteomgang og løp seg tom. Anderson har blitt ekstremt mye bedre enn i fjor og bør være en av de første navnene på blokka - noe han sikkert også er. Han setter tempo i kula og representerer en meget underholdene fotball. Når Clevz får litt mer pondus vil de to være et formidabelt offensivt par. Kjenner faktisk at jeg savner Tom og Danny ganske mye da begge er glad i vegg-spill og hurtig ballspill på midten, ikke helt ulikt barca når de stormer framover. Vi er ikke like ballbesittende, men føtti katta så gøy når gutta kjører gunghu. Det er vanskelig med spillere som Fletcher og Carrick på banen som ikke helt klarer å slippe håndbrekket og skaper splittelse på midten. Fletcher var sjef i førsteomgang men han er ingen Cleverley offensivt.

 

Ellers må det nevnes at Nani nå har like mange mål som Ronaldo hadde på sine første 100 kamper for oss. Kudos! Legg til nærmere 40 assist mot Ronaldos 12. Nani på sitt beste er like god som Ronaldo er, problemet er bare at bunniåvet dessverre er altfor lavt. Nani slik som i dag står ikke tilbake for Ronaldo, herregud for en spellar. Runder av tre fire CFC forsvarere som om de var jente12 spillere og skaper furorer hele kampen. Jeg elsker Nani intenst når han er som i dag, helt uspillbar. Skulle ønske han ble enda litt jevnere dog, på sitt verste er han som kløe på skaftet.

 

Ang Hernandez så er han litt opp og ned i spillet for meg. Mot Bolton var han veldig god til å møte, legge igjen og strekke den bakre fireren, samtidig som han er god defensivt. Men når vi møter lag med litt mer "pinesj" sentralt - som ikke lar seg løse opp like lett defensivt, så er han like uselsess som Kuyts ballfølelse. Terry og Ivanovic lar seg ikke lure med på blåbærtur og da blir han fånyttes på alt annet enn det som serveres varmt i boksen. Han er selvsagt livsfarlig og scorer rett som det er mot topplag, men vi spiller dårligere fotball med Hernandez når lag er godt strukturert men likevel står høyt kontra med Berba og spesielt Danny. Det som er litt surt er at Hernandez er gudommelig i kamper som til neste helg, mot Stoke borte. Der hadde han vært perfekt. Forhåpentligvis er Danny klar til den, så kan Berbinho heller få sin start mot Norwich hjemme uka etter.

 

Er det ikke deilig med litt luxusproblemer igjen? Fikk stå av boleren min Tony i dag også, for en mann. Tenk når han også kommer tilbake for fullt, mannen er en assistmaskin og en som streker lag som dåsa til Triana Iglesias med sin klassiske ving-stil.

 

Livet smiller gents, fuckin hell!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...