Geir M Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Det er sant det. Allikevel så er vi uheldig som får to offside mål i mot oss. Som gjør det utrolig vanskelig. Torres brenner en sjanse som hadde gjort det spennende. Men uansett, etter 5 kamper avgjøres ikke tabellen. Jeg tror limbeck faktisk har et sterkt poeng, det kommer nedturer. Spesielt med forsvaret deres. Husk at både Rio og Vidic er ute med skade da. Vi trenger bare en av de nå som vi også har Jones, men når begge er ute er vi svekket. Dagens positive overraskelse var Evra. Endelig en skikkelig god kamp fra han. Mye bra defensivt for første kamp på evigheter, og er viktig i det offensive spillet. Endret 18. september 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Herlig kamp! Takk for kampen Chelseaboys. Mange ting å sette fingeren på, men alt i alt kan jeg bare være jævlig happy for resultatet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er sant det. Allikevel så er vi uheldig som får to offside mål i mot oss. Som gjør det utrolig vanskelig. Torres brenner en sjanse som hadde gjort det spennende. Men uansett, etter 5 kamper avgjøres ikke tabellen. Jeg tror limbeck faktisk har et sterkt poeng, det kommer nedturer. Spesielt med forsvaret deres. Husk at både Rio og Vidic er ute med skade da. Vi trenger bare en av de nå som vi også har Jones, men når begge er ute er vi svekket. Selvfølgelig. Allikevel kommer vi til skremmende mye sjanser mot dere. Selv om dere mangler mange burde de som stiller bak der faktisk være bedre enn det de var. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, det var to offsidemål. Og sjansestatistikken var noe som 10-20 til Chelsea? Husker ikke. Jeg må si at jeg faktisk syntes synd på Torres i dag. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dette er noko av det svakaste eg har sett på lang, lang tid. Det er ikkje snakk om å bli spelt dårlege, til tross for at vi spelar mot den sterkaste motstanden vi har møtt denne sesongen, men United spelar seg sjølv dårlege stort sett gjennom heile kampen. Spesielt defensivt blir det gjort så mange elementære feil, upressa feil og feil som kunne og kanskje også burde vore utnytta betre av Chelsea. Vi vinner 3-1 etter ein merkeleg fotballkamp, der mange små og store tilfeldigheiter fører til at vi går ut som vinnarar. Det kunne endt annaleis, men heldigvis gjer ikkje det det i dag. Svakheitsteikna i denne kampen er skremmande. Ikkje det at det er noko nytt i at vi gir motstandarane mange mogelegheiter for det har vi gjort heile sesongen, men måten vi gir vekk ballen på i ein del tilfelle i dag er berre heilt surrealistisk. Fantastisk glad for at vi tek tre poeng i dag. Leit at mykje av fokuset i ettertid vil vere på Phil Dowd, eller i det minste på linjemannen hans, men Chelsea har nå også litt flaks som ikkje avsluttar med 10 mann. Ashley Cole er ei stygg .... Forstår heller ikkje heilt tankegangen bak dømminga der. Om sjansen er over så gir ikkje det deg rett til å sparke ned motspelarar utan at det skal få konsekvensar. Vi har 15 poeng etter fem kampar, har møtt Chelsea, Arsenal, Tottenham og har fått to poeng til City. Det er ein strålande start på sesongen og det er vel kanskje det ein helst bør fokusere på for vår del. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Thorstvedt blir overkjørt av Phil i studio, fy faen Eirik, her er du på bærtur i feil skau! 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Deilig dag. Det er det eneste jeg gidder å skrive her, Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har mye å henge fingrene i på dommerfeil-tråden. Offside på 1 og 2-0, tvilsom straffe Man Utd, og Cashley skulle hatt rødt kort. Enig? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Thorstvedt blir overkjørt av Phil i studio, fy faen Eirik, her er du på bærtur i feil skau! Mener du det skulle vært straffe? I disagree. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har mye å henge fingrene i på dommerfeil-tråden. Offside på 1 og 2-0, tvilsom straffe Man Utd, og Cashley skulle hatt rødt kort. Enig? Hva er tvilsomt med straffen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Cashley takling skal jo være straffe? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Thorstvedt blir overkjørt av Phil i studio, fy faen Eirik, her er du på bærtur i feil skau! Mener du det skulle vært straffe? I disagree. Nei, men Eirik maser om at han gikk etter ballen, ikke stygge intensjoner osv..at det var fair og ikke skulle vært kort engang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Og maefteda, det var straffe. Sett den 5 ganger nå. KLUMSETE av Bos. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Bosingwa på ball, ikke mye kontakt. Sier tvilsom, for jeg skjønner folk som mener det er straffe. Ballen ser jeg som ute før taklingen til Cashley. Endret 18. september 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er sant det. Allikevel så er vi uheldig som får to offside mål i mot oss. Som gjør det utrolig vanskelig. Torres brenner en sjanse som hadde gjort det spennende. Men uansett, etter 5 kamper avgjøres ikke tabellen. Jeg tror limbeck faktisk har et sterkt poeng, det kommer nedturer. Spesielt med forsvaret deres. Var det to offside mål. Merker meg at du ønsker skade på andre mennesker pga fotballresultat 2 Offside mål, første og andre. Nei jeg mener ikke direkte det at jeg ønsker skade. Det blir sagt i frustrasjon og ja, jeg legger meg falt etter slike uttalelser. Allikevel så skal det sies at det er folk fra din gruppe som faktisk ikke hevet nivået noe særlig. Og jeg har kritisert dem også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Bosingwa på ball, ikke mye kontakt. Sier tvilsom, for jeg skjønner folk som mener det er straffe, Nok kontakt til at Nani faller, og da er det straffe siden bosingwa ikke får ballen vekk heller. Om ballen hadde gått til corner etter taklingen så hadde jeg vært enig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Vi skulle vel hatt en straffe også etter det jeg hørte Vel. Blir mye å oppdatere meg på når jeg er hjemme igjen. Må nok si at jeg takler det fint om dommeren hjalp oss. Jeg gidder ikke å prøve å vøre et godt eksempel på det området lengre. Ikke ta det som en altfor stor kritikk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Word, Hyrlen. Helt riktig å gi straffe men er jo soft fordi det er dårlig av Bosingwa og Nani blir jo hindret og må falle. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Årets klart svakeste kamp og et uavgjort hadde defo ikke vært et ran, men vi var det beste laget og burde avgjort det lenge før Torres fikk sine sjanser. Bare meg som syntes det er HELT utorlig at vi scorer 3 kæsser, skaper masse sjanser og vinner over Chelsea når såpass mange leverer en svak kamp? Rooney var fæl, Hernandez spilte stryk, Young usynlig i store deler av kampen og masse masse ballmist på egen banehalvdel. Likevel så vinner vi, det må skremme livet av motsanderne våre. Vi slår Chelsea 3-1 på en dårlig dag, det sier alt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå