Gå til innhold

Kamptråd PL: Manchester United - Chelsea


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg ikke det er noe tvil om Geir men som sagt leave it. Men at Rooney sentrer når han er i SÅ god form og etter han traff stolpen i dag og bommet strafffe.... uegoistisk or what?!

Rooney var rett å slett jævla dårlig i dag. Nani motm.

 

Den merkeligste kampen jeg har sett. Vi spiller ganske dårlig, men likvel kommer vi til haugevis av sjanser. Bakover er vi fæle, rett å slett grusomme.

 

Hør hvor bitter han fitta i studioet. Rooney kunne scoret 40 i dag. Hernandez kan ikke starte neste kamp, inn med Berbatov fra start.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi vant 2 omg. og det kan umulig være betryggende å se United slippe Chelsea til så mye på OT.

Det er helt utrolig at t lag med ubegrenset økonomi ikke klarer å slå oss

 

---------

 

Nydelig resultat. Spillet vårt ser ut til å holde enda, men vi fikk enda en skade. En skaderate på en pr. kamp må slutte umiddelbart

Lenke til kommentar

Det er sant det. Allikevel så er vi uheldig som får to offside mål i mot oss. Som gjør det utrolig vanskelig. Torres brenner en sjanse som hadde gjort det spennende. Men uansett, etter 5 kamper avgjøres ikke tabellen.

 

Jeg tror limbeck faktisk har et sterkt poeng, det kommer nedturer. Spesielt med forsvaret deres.

Lenke til kommentar

Det er sant det. Allikevel så er vi uheldig som får to offside mål i mot oss. Som gjør det utrolig vanskelig. Torres brenner en sjanse som hadde gjort det spennende. Men uansett, etter 5 kamper avgjøres ikke tabellen.

 

Jeg tror limbeck faktisk har et sterkt poeng, det kommer nedturer. Spesielt med forsvaret deres.

 

Var det to offside mål. Merker meg at du ønsker skade på andre mennesker pga fotballresultat

Lenke til kommentar

Det er sant det. Allikevel så er vi uheldig som får to offside mål i mot oss. Som gjør det utrolig vanskelig. Torres brenner en sjanse som hadde gjort det spennende. Men uansett, etter 5 kamper avgjøres ikke tabellen.

 

Jeg tror limbeck faktisk har et sterkt poeng, det kommer nedturer. Spesielt med forsvaret deres.

 

Var det to offside mål. Merker meg at du ønsker skade på andre mennesker pga fotballresultat

 

2 Offside mål, første og andre. Nei jeg mener ikke direkte det at jeg ønsker skade. Det blir sagt i frustrasjon og ja, jeg legger meg falt etter slike uttalelser. Allikevel så skal det sies at det er folk fra din gruppe som faktisk ikke hevet nivået noe særlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...