тurbonєℓℓo Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 http://www.dagbladet.no/2011/08/27/nyheter/valg11/politikk/innenriks/17832447/ Hva syntes du om den? Hva slags resultat fikk du? Det er noen forandringer i den, så spørsmålene er blitt formulert bedre enn de var for to uker siden. Så nå fikk jeg et mer korrekt svar tror jeg. Her er mitt resultat: Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Var misfornøyd med formuleringen, skulle ta testen raskt, merket at jeg ikke kunne gå tilbake når jeg svarte feil, det irriterte stort. Er forresten der jeg trodde jeg var Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er litt usikker på hvordan dere fikk bildene, men jeg likte ikke testen. 1. Du kan ikke gå tilbake om du trykker feil 2. Du kan bare velge mellom ikke-viktig og viktig. Det løste jeg ved å tenke på viktig, som litt viktig. 3. Du får ikke vite hvor mange prosent du er enig med de forskjellige partiene 4. Det er altfor lett å gå vekk fra resultater og du kan ikke gå tilbake 5. Spørsmålene var ikke særlig relevant til kommunevalget. Ikke overaskende fikk jeg Høyre høyest. Dereter kom FRP og Venstre. SP hadde nok kommet høyere opp om de hadde stilt spørsmål om kommunesammenslåinger, og andre SP-saker. SP er mer enn å drepe ulv. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fikk Senterpartiet på første, Høyre på 2. og Arbeiderpartiet på 3. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tykker du "vet ikke" gjennom hele testen, er du mest enig med Senterpartiet 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ble endel vet ikke, ja. Er ikke alt jeg har tatt et standpunkt på. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 som forventet Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fikk Venstre, så Høyre, så Krf. Akkurat som forventet. Grei nok test. 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Både VG og Dagbladet er visst enig med meg om hvilket parti jeg skal stemme på Men savner prosentdelingen som VG har i Dagbladets test, og så var Dagbladet sin test mye mer generell. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Er litt synd man ikke kan gå tilbake når man har svart ¨ ellers ok ikke like bra som aftenposten sin. Fikk Fremskrittspartiet som resultat Stemte på dem ved fylkesvalget. Endret 12. september 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå