Slesko Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hei! Har et asus p8p67 deluxe hovedkort med 2 innebygde raidkontrollere, og jeg lurte på om det gikk ann og sette 2 ssder med 550 Mb/s lese i raid 0 og få 1,1gb/s eller om det blir en flaksehals i kontrolleren ? (tenkte emnet passet bra i denne delen av forumet siden det gjelder kjøp av pc deler?) Yöu Tror nok den passer bedre i "Lagringsmedier". Mvh Moderator Endret 10. september 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Kontrolleren maxer ut ved ca 1GB/s, så det går helt flott! Her er 2x Vertex 3 Max Iops i raid-0 på en av mine maskiner. Endret 10. september 2011 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Tusen takk for svar! Kjenner jeg gleder meg til og trykke på "Bestill" nå . Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Kontrolleren maxer ut ved ca 1GB/s, så det går helt flott! Her er 2x Vertex 3 Max Iops i raid-0 på en av mine maskiner. Er dette i marvell eller intel kontrolleren ? Yöu Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Marvellen suger såpass mye at Nizzen bruker Intel'en når det er integrerte kontrollere det er snakk om. (Ellers så bruker han mest sitt dyre 15000 kroners RAID kontrollerkort til benching.) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det er intel pch som er brukt her ja Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det er intel pch som er brukt her ja Hmm, jeg får ikke opp noen "post" fra controlleren etter bios bildet, jeg har lastet ned intel rapid storage driveren, men jeg får ikke noe opp, jeg finner begge diskene i discmanager, og i intel softwaret, men jeg kan bare ikke finne ut hvordan jeg skal sette de i raid. Noen tips ? Jeg har sett på folk som sa jeg skulle endre "Force bios" til den andres ettingen som det var mulig og bruke, men det ga ingen resultater i det hele tatt. Yöu Takker for svar edit: for en gramatikk . edit 2: Hvor gammelt er ditt p8p67, og har du flashet biosen ? Endret 15. januar 2012 av You Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå