SuperSjantis Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hallais, tiden er kommet for å handle inn HK, CPU og RAM. Jeg overklokker en del, både GPU og CPU, å etter å ha lest litt reviews fant jeg dette hovedkortet. Det ser vilt fett ut(noe som faktisk har en liten betydning for meg) har konge tilkoblingsmuligheter, og takler høy overklokking. Eneste jeg spekulerer litt på er at det er i M-ATX format. Dette har ingen betydning annet en at det er lite? Et annet kort jeg fant er dette. Dette ser jo også bra ut, og er i ATX-format. BLir det bare tåpelig å betale 300.- kroner mer for et M-ATX "bare" fordi det ser konge ut og er kraftigere? Komponentene vil sitte i et modda Fractal Design Refine R3, uten harddiskrekka for bedre termiske egenskaper. Endret 10. september 2011 av Reap Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mtp at gene-z har egen overklokk så vil jeg si det er verdt det. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Asus-kortet har også 2 stk PCIe x16-sloter som betyr at du kan kjøre 2 grafikkort i crossfire, mot gigabytes 1. Asus sine kort er jo helt konge - jeg har asus som hovedkortleverandør i 6 år, fra Asus Maximus Formula til Asus Crosshair IV Formula. Kvalitet! Om det er verdt de 300 kr i dine øyne er jo noe du selv må se an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå