Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/showcase audi a3 8P spirit of sound MANGE BILDER!

Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Min a3 1,9 TDI 8p!

425617_10150593269706290_1644751246_a.jp

263240_10150245902136290_595861289_78808

Kjøpte meg en a3 1,9Tdi i mai i år har skjedd litt med den siden da , spesielt på anleggs fronten så tenkte jeg kunne lage en liten worklog/showcase her på forumet og ikke bare på VACN (for de som har sett den der) slik jeg kan dele den med venner og bekjente som ikke er medlem av VACN smile.gif

først kan jeg oppsumere anlegget som består av følgende komponenter:

head unit : Kenwood KIV-700 Link

Front høytalere : Focal K2 165KR2 Link

Høytalere bake : Focal K2 165KRC link

Foreløpig monoblokk : Cadence F-700 link (selges!)

Monoblokk som er kjøpt og skal inn etterhvert : FOCAL FP1.800LE Link

4 kanals forsterker til høytalere : FOCAL FPS 4.160 Link

Midlertidig subb : Cadence Xenith 2x12" Link

Subb som er kjøpt og skal inn så snart kasse er bygd : Focal 40KX link

Effektbatteri : Stinger SPP680 Link

Det som gjennstår for anlegget i bilen nå er å bygge om bagasjeromm. Skal bygge opp gulvet og legge et plexi glass midt på gulvet der forsterkerenne skal ligge rett under og vise seg litt frem , videre skal jeg ha en kasse til 16" focalen som er like høy som seteryggen, og denne skal gå et stykke bak slik det på en måte blir en liten hattehylle. Kassen skal og bygges slik at den går i ett med veggenne i bagasjerommet og trekkest i likt stoff slik det neste ser ut som den skal være der.

Ellers er andre mods som er gjort litt diverse LEDs her og der , Xenon i grøftelys , MY11 baklykter , 19" BBS Replica felger av noe slag , Fiklet litt med motorstyring innocent.gif , sort emblem fremme og sikkert en del annet jeg ikke helt husker.

Fremtidige planer er : Få på lamin-x gunsmoke på front og grøfte lys , lakere krommen på grillen svart og etter EU kontroll få satt på justerbart senkesett.

BILDER !

Slik så bilen ut når jeg kjøpte den , ikke værst utgangspunkt egentlig smile.gif
IMG_2167.jpg

IMG_2175.jpg

Fikk i LED pærer i grøftelys , gjør egentlig en stor forskjell!
IMG141.jpg

IMG146.jpg

IMG152.jpg

Fjernet litt diverse emblem og slikt bake

og festet på en DOPE sticker (litt delte meninger om denne , men jeg liker den!)
IMG_5523.JPG

steminingsbilde ^^
IMG_5571.JPG

Så starter galskapen ! i det små

Ny spiller : IMG_5642.JPG

og subber
IMG_5632.JPG

Xenon i grøftelys smile.gif

IMG216.jpg

Der var alt av komponenter som skal være i dørenne kjøpt inn
IMG_5656.JPG

røsker ut interiøret og setter inn høytalere
IMG232.jpg

IMG234.jpg

IMG235.jpg

sjult batteri smile.gif
IMG237.jpg

Delefiltere og forsterkere
IMG_5660.JPG

Nye baklykter ! fra 2011 mod. a3 smile.gif
IMG_57662.jpg

og sort emblem smile.gif

320698_10150276429376290_595861289_81675

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen hit! Som sagt tidligere, meget pen bil! Du vil fort merke at worklog-seksjonen her er "litt" roligere enn på VACN. :p

Hehe , jo kan tenkte meg det! la den vel egentlig bare mest ut her da jeg fikk en forespørsel fra noen som ikke er medlem i VACN om en worklog for steroen i bilen , og da alle kan kome inn hit og lese tenkte jeg det var like greit å bare lage en kopi av showcasen jeg har på vacn :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

takker :) ble som sakt meget fornøyd selv ! Nå bare spiller jeg på og koser meg å venter på subben skal spillest inn før jeg deiser opp gainen på forsterkeren noe ^^

slik ser det ut på baksiden , bak seteryggen , ikke spesielt pent , men her skal da ingen se uansett :)

IMG_5792.JPG

og Monoblokken :)

IMG_5795.JPG

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...