d_stenvig Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det er en dum msn versjon som ligger inne i XP. Hvordan får jeg ut denne? Den logger på seg selv, selv om jeg sier den ikke skal det. Vil kun ha msn 6! Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 denne kommandoen bruker du for å få fjerna den: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove jeg bruker den alltid når jeg reinstallerer XP. for å få til dette må du først trykke på start, kjør, og lime inn kommandoen der trykk enter. Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 jøss... idiotisk at det ikke finnes i legg til/fjern prog. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg bare sletta messenger mappa i program files jeg. Har ikke sett noe til den siden. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 jøss... idiotisk at det ikke finnes i legg til/fjern prog. Hvis du installerer Service Pack 1 til XP så kan du fjerne den fra "Legg Til Fjern Windows Komponenter" (eller no sånt). Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 ja, jeg bruker å gjøre dette når jeg reinstallerer Xp jeg. med en gang faktisk. hender at jeg for en feilmelding at den ikke kan slette et eller annet med Kernel 32, men hvis jeg sletter den med den gang så kommer ikke denne feilmeldingen. har faktisk aldri brukt Win messenger jeg tror jeg msn messenger ruler jo villt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 genialt wil du tror jeg er den første personen på dette forumet som sier at jeg har skrevet noe bra. Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg foretrekker Windows Messenger. Iallefall om man ser på alt dilldallet som kommer med nyeste versjon av MSN messenger *grøsse*. Masse bakgrunnsbilder og unødvendig eyecandy som man ikke kan fjerne. Bruker selv Windows Messenger 4.7 med MSN Plus!. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hmmm, ja du har et poeng. broren min bruker windows messenger, jeg har en mistanke om at han sliter hvis han installerer MSN messenger da for han det samme problemet som jeg hadde. endelig er iallefall det fiksa nå er MSN messenger 6.0 opp å kjører sammen med Norton Internet Sec 2003 jippi på min nye maskin så klart det var også et mål. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 den kommandoen som jeg skrev her for å fjerne windows messenger fikk jeg faktisk her på forumet. så prøvde jeg den å vips var den borte. så enkelt kan det gjøres tenkte jeg. er enig i at msn messenger 6.0 har litt mye rart, men greit nok. kan hende jeg bytter tilbake senere. MSN plus går iallefall ikke inn til meg iallefall. det er iallefall noe tull. bugger bare til systemet synes jeg da. hadde shiten en gang sammen med MSN messenger 5.0 det gikk fint helt til jeg skulle slette loggen med samtaler. det gikk ikke, jeg formaterte. å gadd ikke å installere den igjen. gjør bare ting en gang skjønner dere. hadde faktisk tenkt til å gi meg med å installere MSN 6.0 også, men fant ut at jeg måtte prøve en gang til. nå gikk det strålende. restarta tilogmed også for å sjekke om det gikk da å, jepp det gjorde det. logger på automatisk uten denne meldingen som kom hele tiden. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg også bare sletter hele mappen. Funker fint det... Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 skal man kunne fjerne den fra legg til fjern windowskomponenter må man inn i sysoc.inf og fjerne hide fra linja til windows messenger. og forresten, det er en del stasj som ikke funker skikkelig i msn messenger om du fjerner windows messenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå