birdy113 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hei pcen min slår seg av etter en stund noen ganger kan den vere på og over lengre tid. Den bare restarter seg uten noen feilmeldinger eller noe. Jeg vet ikke hva det kan vere mistenker Hovedkortet PSU og RAM Windows sier jeg har 4gb ram når jeg har 8 gb ram i pcen med Windows 7 Home Premium 64Bit Om det kan ha noe med hvorofor pcen bare restarter seg. Specs: HD 6970 Asus, Sabertooth x58 hovedkort, 4 2gb Hyper X kingston minnebrikker, Intel I7 960. DET er ikk overophetting har full kontroll på sensorene Endret 10. september 2011 av birdy113 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Du må nesten sjekke alle komponentene i maskinen da. Er CPU overklokket? Test minne med memtest86+ CPU med prime95 Skjermkort med f.eks 3dmark vantage. Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei pcen min slår seg av etter en stund noen ganger kan den vere på og over lengre tid. Den bare restarter seg uten noen feilmeldinger eller noe. Jeg vet ikke hva det kan vere mistenker Hovedkortet PSU og RAM Windows sier jeg har 4gb ram når jeg har 8 gb ram i pcen med Windows 7 Home Premium 64Bit Om det kan ha noe med hvorofor pcen bare restarter seg. Specs: HD 6970 Asus, Sabertooth x58 hovedkort, 4 2gb Hyper X kingston minnebrikker, Intel I7 960. DET er ikk overophetting har full kontroll på sensorene kjører du varm? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Får du opp hvor mye ram du har i Bios? Har du sjekket størrelsen på RAM i andre prog. enn windows? Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Bit33 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Prøv dette 3-4 ganger: så fort windows har blitt lastet inn så åpner du et relativt tungt spill. Hvis pc'en da slår seg av så er det PSU'en din som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå