corsa91 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei Jeg har Pinnacle studio 15 som jeg bruker til redigering. Men i dag så skulle jeg fortsette med en fil og åpnet den men jeg får ingen ting. Jeg vil ikke begynne på nytt. Jeg har selve Prosjekt mappene. Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei Jeg har Pinnacle studio 15 som jeg bruker til redigering. Men i dag så skulle jeg fortsette med en fil og åpnet den men jeg får ingen ting. Jeg vil ikke begynne på nytt. Jeg har selve Prosjekt mappene. Hva skal jeg gjøre nå? kan hende du har klart å flytte film klippene dine til en annen mappe. om det kan du prøve å plassere allt tilbake Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Har gjort det men skjedde ikke noe. Pleier å få melding om at filen ikke finnes men fikk ikke noe nå Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har gjort det men skjedde ikke noe. Pleier å få melding om at filen ikke finnes men fikk ikke noe nå hmm :/ du har lagringsfila? Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Jepp har du mulighet til å komme på teamviewer så kan jeg vise deg. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jepp har du mulighet til å komme på teamviewer så kan jeg vise deg. har du skype så vi kan heller snakke der? xD add meg du yngveness i ett ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå