Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har sett litt på dette og synes det ser spennede, og ikke minst pent ut. Men er det noen som har spilt det? Er det verdt 49,-? Lenke til kommentar
lpdevold Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har spilt litt av den første episoden, og inntrykket var ikke spesielt bra. Dialogen er ganske kjedelig skrevet (oversatt fra fransk), og det blir altfor mye prøving og feiling for å finne ut hva man skal gjøre. Veldig bra grafikk og en super opplevelse estetisk sett. Bare synd at spillet er så labert. Men det er meg, og jeg foretrekker personlig Layton-modellen for eventyrspill, når det er sagt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Etter hva jeg har lest er den første episoden den svakeste, og hvis du "klarer" å spille ferdig den vil Episode 2 og 3 være veldig bra. Men er likevel usikker. Det er jo snakk om 49,-. Ikke at det er en forume, men kjipt om det ikke faller i smak. Lenke til kommentar
lpdevold Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hvis du er over gjennomsnittet glad i eventyrspill, pluss at du er interessert i kunst og setter pris på visuell estetikk i spill, vil jeg si at ja, det er utvilsomt verdt 49,-. Kanskje jeg burde satt meg ned og spilt gjennom alle en dag. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Føler jeg vil svare ja på de tre, så da tar jeg og kjøper det på iPaden. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå