arneboe Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hei.. Jeg er nå blitt student og må gå til anskaffelse av en bærbar pc. Jeg har en stasjonær maskin som jeg bruker til spill, film, lydinspilling, dokumentbehandling etc.. men nå trenger jeg altså en bærbar som kan brukes på skolen, og da primært til web og word. Er vel ganske innlysende at jeg ikke trenger en kraftpakke, men ønsker allikevel en bærbar som er litt kjapp, matt skjerm mellom 13 og 15"... noen som kan komme med en anbefaling? EDIT: og selvfølgelig god batteritid! På forhånd takk! Endret 10. september 2011 av arneboe Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Om du legger til ønsket prisklasse blir det lettere å finne en anbefaling i jungelen 1 Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Om du legger til ønsket prisklasse blir det lettere å finne en anbefaling i jungelen max 4000,- Lenke til kommentar
NorChef Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Søndagstilbud kun idag: er ingen expert i jungelen av bærbare pcer, men denne vuderes kjøpt selv. Toshiba Satellite 15,6" bærbar PC C660-1TT kr.3500 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATC6601TT/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc-c660-1tt Beste tilbud i forhold til pris? Endret 11. september 2011 av NorChef Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Absolutt mye for pengene den Toshibaen, men vær obs på at den ikke har noen USB 3 porter, kan det se ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå