AMDBunny Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg kjøpte Logitech Cordless Desktop Pro for 11 år siden, høsten 2000. Musa ble byttet ut for 4,5 år siden med Logitech G5 Laser. Men tastaturet bruker jeg fremdeles. Det har vært helt ypperlig Men nå vil jeg gjerne bytte det ut. Dessverre finner jeg ikke et tastatur som jeg liker like godt Det fantes en periode et lignende produkt, bare at det var svart. Noe slikt hadde vært ønskelig, bare med usb istedenfor PS2 og helst uten medfølgende mus. Gjerne en kablet variant også. Jeg har sett at Microsoft har noen ergonomiske tastatur som ser gode ut (Jeg vil helst ha Logitech). Men det virker som at også de er på vei ut av markedet. Er det nesten ingen andre enn meg som setter pris på ergonomiske utformet tastatur lengre? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre Noen gode tips? Må jeg skrive tiggerbrev til Logitech og be dem om å starte opp produksjonen av dem igjen? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Her er en oversikt over de fleste ergonomiske tastaturer. Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Dette tastaturet er det nærmeste jeg kommer det jeg hadde tenkt meg: Logitech Wireless Keyboard K350 Det har ikke "knekken" og like mye vinkling på midten som jeg har på mitt gamle, men jeg håper det blir behagelig uansett Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Kinesis Advantage Maltron 2D Maltron Dual hand 3D Datahand Professional II Endret 11. september 2011 av Loff1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå