zlpw0ker Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Er ganske lei av skriftlige anmeldelser.Har gamer.no noensinne tenkt på video review som et alternativ ved siden av den skriftlige anmeldelsen?på norsk ofcourse. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Høres så dårlig ut at jeg helt ærlig nesten har lyst til å teste det. Må nesten sjekke ut demoen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er ganske lei av skriftlige anmeldelser.Har gamer.no noensinne tenkt på video review som et alternativ ved siden av den skriftlige anmeldelsen?på norsk ofcourse. Finnes det ikke nok anmeldere på Youtube? IGN, Gamesweasel osv... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Høres så dårlig ut at jeg helt ærlig nesten har lyst til å teste det. Må nesten sjekke ut demoen Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg stiller meg fullstendig bak Admiral Ackbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå