Espen Ørud Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Dinner @ Campsite Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Delikat,så jeg får vann i munnen...finnes ikke bedre kos,selv om den er fra frysa;) God komp og fin behandlet;) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ingenting smaker like godt som det man selv har fisket, og dette ser jo ut som et revemåltid:) Liker utsnittet og den litt 3D-effekten som håndtaket på stekepanna får fram. Godt eksponert bilde med gode farger og kontraster. Bra at du brukte såpass lang brennvidde slik at du slapp å få stekesprut på linsa:) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ble sulten av å se dette bildet, - tror jeg må ordne meg no` her jeg sitter...Et godt bilde hvor det skapes et krystallklart fokus mot de flotte fileetene, og hvor man etterhvert blir oppmerksom på omgivelsene. Godt komponert. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Veldig delikat fremstilt. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Delikat,så jeg får vann i munnen...finnes ikke bedre kos,selv om den er fra frysa;) God komp og fin behandlet;) Takker så meget! Kan forøvrig anbefale egenfisket finnmarksørret fremfor frysefisk med god margin ;-) Ingenting smaker like godt som det man selv har fisket, og dette ser jo ut som et revemåltid:) Liker utsnittet og den litt 3D-effekten som håndtaket på stekepanna får fram. Godt eksponert bilde med gode farger og kontraster. Bra at du brukte såpass lang brennvidde slik at du slapp å få stekesprut på linsa:) Takker så meget for hyggelig tilbakmelding! Ble sulten av å se dette bildet, - tror jeg må ordne meg no` her jeg sitter...Et godt bilde hvor det skapes et krystallklart fokus mot de flotte fileetene, og hvor man etterhvert blir oppmerksom på omgivelsene. Godt komponert. Takker for hyggelig tilbakemelding, Knut! Veldig delikat fremstilt. Takk for det! Dersom noen skulle være i tvil: Det var meget velsmakende etter en lengre marsj med alt for tung sekk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg