corry Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Meget velholdt tråd i bil kategorien til Diskusjon.no. KUN 1 STK AV DENNE I NORGE!! Tråden har turbo diesel motor med automat tiptronic girkasse. Den har 1337 hk og har veldig god akselerasjon. Den har mange funksjoner som femten-sones klimaanlegg med air condition, ryggesensor foran, alarm, elektrisk fallskjermsete med memory på passasjersetet, cruisekontroll for COOL, innebygd mikrobølgeovn, multifunksjonskatt og flere andre funksjoner. (se under utstyr)den har også en prosjektor/skrivemaskin skjerm som kommer ut av dashbordet. Tråden har også trefarget skinninteriør i rødt og svart og rosa som ser meget pent ut. tråden står på 19'0' høyprofils dekk og tråden har også 170'' lavprofils piggdekk. jeg har ikke hatt tråden i mer enn 5 mnd men har vært veldig fornøyd med den. aldri hatt problemer. selger tråden pga jobbsammenheng. hvis du ringer vil jeg gjerne at dere ringer mellom 17.00 og 21.00 på hverdagene (når du vil i helgene) men hvis du sender sms eller mail spiller ikke tiden noen rolle. jeg tar også i mot bud. bilder og mer info: *link fjernet av moderator* Endret 10. september 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det der er jo ingen S60R, S60R kom med 305hk. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Opiater er ikke for barn. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg søkte opp tråden på finn. Alt for dyrt for en tråd. 1 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 fin omformulering av hoved innlegget. høres ut som en bra tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå