Khani Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hei, Jeg har hatt en Philips 32PFL5405H i omtrent et halvt år. Skjermen blir brukt til og se på TV med og som PC skjerm når jeg ser på film. Det er ett problem jeg har når jeg kobler opp skjermen (VGA kabel). Alt av piksler får et avtrykk 0,5-2mm fra det opprinnelige pikselet. Her står det litt info om skjermen: Komplett.no Til nå har jeg prøvd følgende: Forskjellige settings i programmvaren til skjermen Prøvd med en annen VGA kabel Prøvd med en annen maskin Firmware er blitt oppdatert Noen som har noen anelse på hvor problemet kan ligge? Endret 10. september 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvorfor bruker du ikke HDMI? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Har ikke brydd meg noe serlig om og bytte over til HDMI mest fordi jeg har noen VGA kabler som er lange nok til og rekke til pcen fra før av. I tilegg har jeg hørt at det skulle være større sjangs for og få mere krøll enn hvis jeg brukte VGA. Jeg har selvfølgelig revurdert og bestilt en 5 meters HDMI kabel fra Ebay for 30 og noe kroner. Så jeg skal se om det løser problemet. En annen ting er at TVen vises som Generic Non-PnP monitor på maskinene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Regner nesten med du har prøvd å bytte til en annen vga kabel siden du sier du har flere? Tror det kan hjelpe å skifte til digital overføring, da det der ser ut som typisk analog ghosting/skygge. 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Jeg tror du kan være inne på noe der. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jepp de fungerte. Takk takk. Endret 20. september 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå