Lina Mathilde ♥ Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Når ps4 kontrollen må lades, men så er mobilen og tom for støm. Og woops der daua det trådløse headsettet også Har kun én ladekabel.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Fikk hentemelding fra posten i dag ett kvarter etter at postkontoret stengte Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Skulle ta meg noen brødskiver.. ser at halve brøet er myggla.. vente en stund på at det andre fra frysen skal tine ble et par hamburgere istedenfor. Lenke til kommentar
sicios Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Kravstore og bortskjemte utlendinger og asylsøkere som mener de fortjener flere goder enn nordmenn i naive Norge, irriterer meg noe sykt. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Har en sang på hjernen som jeg ikke husker navnet på nå i farta... faen Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Har feber og huset er tomt for mat, så er nødt å gå 5 min til pizzasjappa. >_< Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) at nettbutikker som cdon ikke har et system for å avbestille ordre. Må sende mail. Ombestemte meg 30min etter ordre og sendte mail med en gang, og nå 2 dager senere får jeg til svar at det er for sent å avbestille. Endret 26. november 2017 av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 At det lukter promp når kjøttdeigpakken åpnes. Lenke til kommentar
V-S 86 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Har i flere år irritert meg over å swipe bort fane for fane i safari på iphone....Fant ut først nå at du kan lukke alle ved å trykke lenge på faneknappen.... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 At jeg har alt for god tilgang på mat. Vi har skapene fulle av mat hjemme, og på jobb, og jeg reiser innom butikken nesten hver dag. Jeg må skjerpe meg for å ikke spise meg ihjel. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Har kjøpt PS4 og Switch, og kombinert med min gamer-PC er det nå alt for mange spill til at det er nok timer i døgnet til å faktisk spille dem. Listen over ting jeg må få spilt bare vokser og vokser. Har også funnet ut at det er dyrere å kjøpe spill til konsoll, enn å piratkopiere til PC. Hvem hadde trudd det...? Det er nesten 20 år siden sist jeg kjøpte en konsoll, så jeg har vært bortskjemt på det området. Endret 30. april 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Søppeldunken er helt på andre siden av bygget jeg bor i ca 40m unna,så jeg tar søppla med i bilen når jeg skal kjøre noen plass å stopper ved dunken. Å post kassen er ca 40m i motsatt retning så jeg svinger innom der på tur hjem igjen Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Tomt for oliven i skapet, så glemte jeg å kjøpe feta-ost sist jeg var på butikken. Så er det seff 1.mai i dag og butikken var bare åpen til 1500, men jeg stod jo opp kl. 0700 så skulle jo ikke være noe problem, men dog orket jeg ikke. Så ble bare en helt middels god salat med kylling og egg i dag :-/, halvveis kjipt, selv om jeg kunne egentlig spist noe annet til middag siden matskuffene og kjøleskapet og fryseren er fylt opp til randen med mat, men hadde litt lyst på salat likevel. Den ble jo knallgod fordet, men men, kaster mye mat uansett så skulle egentlig ikke klage, men så bor jeg jo i Norge. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Butikken har vel vært stengt i hele dag? Lenke til kommentar
lunarious87 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Verden den første verden er feministisk (vil ... jeg vet ikke hva de vil) og de gjør at menn i den tredje verden har det vondt, så de ender med å ikke ha det bra de heller. Mange av kommentarene dreier seg om å ikke gidde, det er på grunn av feminisme, siden en feministisk person trenger kontroll for å fungere og derfor projiserer hun/han kontroll over den tredje verden. Ved å være upartisk bidrar man til negativitet. En mann er som en motor i en bil når en kvinne er som interiøret, uten motor kommer ikke kvinnen frem. Det blir som å kaste motoren for den er tung. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Stod opp klokken 8 i dag, gikk ut klokken 9, handlet litt mat på butikken, kom hjem og spise litt, gikk en tur på fjellet. var hjemme i 1 tiden. Nå kjeder jeg meg, og klokken er bare 2:34 på en lørdag. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Er fysen på godis men det tar meg nesten 10 minutter å gå til butikken, handle og så gå hjem igjen og det er tiltak det. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Ikke mitt problem, men fikk meg til å tenke på denne tråden."Nå har sønnene sluttet med fotball. David Beckham er helt knust" https://www.dagbladet.no/sport/na-har-sonnene-sluttet-med-fotball-david-beckham-er-helt-knust/69798124 Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Tenkte på butikken tidligere at tre halvlitere holder.. Nå er jeg snart tom og det holder ikke. Må ut på byen da gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå