Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Skal jobbe 5 uker i strekk og får ikke tid til å trene Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Når jeg er medlem på to forskjellige forumer som bruker samme programvare. Så når jeg trykker logg inn så blir hjernen forvirret og prøver å skrive inn feil brukernavn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Har vært på tre møter i dag hvor det ble servert kake, men det var samme type kake på to av dem 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 At det er 30 minutter til maten er ferdig! Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Sto lenge i bilkø i en tunnell i går, DET var ille altså. I alle fall det verste som skjedde meg i går. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Skal jobbe 5 uker i strekk og får ikke tid til å trene isåfall jobber du langt mer enn hva som er lovlig. Tipper du bare er lat. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Kanskje han har to jobber og en familie å ta vare på. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Når ble slavearbeid og en sulten familie et "first world problem"? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Når ble slavearbeid og en sulten familie et "first world problem"?Når det bare er 5 uker i strekk, kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Valgt selv å ta ekstraarbeid for å løse ferievikar(som ikke er enkelt å få tak i). Derfor ble det ikke tid til trening, som i mitt syn er et first word problem. Andre jobber slik hele året, mens jeg får fri periode(som da kan brukes til f.eks trening) Heldige og bortskjemte meg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Har forspist meg på boller og kaker i familiebesøk igjen - og nå er jeg så kvalm at jeg ikke orker å drikke øl til kampen jeg skal se i opptak! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Har forspist meg på boller og kaker i familiebesøk igjen - og nå er jeg så kvalm at jeg ikke orker å drikke øl til kampen jeg skal se i opptak! Akevitt? Lenke til kommentar
liealot Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Den automatiske persiennen greier ikke bestemme seg for om den skal være ute eller ei. Den lager akkurat nok lyd til å være irriterende og bruker akkurat lang nok tid til å bli frustrerende. FML Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Høyttalerne i stereoanlegget høres sprengte ut.. utrolig plagsomt i forhold til hvor lite ille det faktisk er. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Jeg har vunnet flybilletter, men de var ikke business class. Det som er irriterende, er at jeg kunne fått det om jeg hadde spurt, men det visste jeg ikke før etter at de var booket, og da var det for sent. Endret 1. april 2016 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 At det er jeg som må betale kr 5 i tlf utgift, når jeg ringer sykehuset og spør om en time jeg skulle hatt brev om sist måned. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Har fått skikkelig dilla på en sang, men husker ikke i skrivende stund hva den heter! 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Har fått skikkelig dilla på en sang, men husker ikke i skrivende stund hva den heter!Søk på det du husker av teksten. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Vinduene i soverommet er ikke lydisolert, så siste dager nå har jeg våknet av høylydt fuglekvitter lenge før jeg må faktisk stå opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 At jeg brukte opp en hel dassrull på å snyte meg pga allergi, igår. Det klør i nesa konstant og jeg nyser minimum 30 ganger daglig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå