liealot Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Nå er det ingen røde dager igjen før jul. Faen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Sagt det før, og sier det igjen: jobbe i åpent landskap rett ved kjøkkenet/dassen og stor trafikk av gående. Ikke lett å fokusere på det man skal da. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Kontorproblemer... huff... Det er litt for varmt for å komfortabelt sitte i bukse på kontoret, og vi har lov til å ha shorts (underforstått at man ikke tar i mot møter eller drar i møte i shorts), men iblant er det littegrann for kaldt for shorts og tskjorte. Så da ender jeg opp med den merkelige kombinasjonen shorts og genser i blant, for å holde rett temperatur og ha muligheter til å justere. Og jeg har ikke så mange gensere som jeg føler passer til short, bare 2-3 stykker, og jeg finner ikke noen lette sommerbukser jeg føler sitter fint. Det føles så jævla urettferdig at jeg må lide for noe som ikke er min skyld. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Kontorproblemer... huff... Det er litt for varmt for å komfortabelt sitte i bukse på kontoret, og vi har lov til å ha shorts (underforstått at man ikke tar i mot møter eller drar i møte i shorts), men iblant er det littegrann for kaldt for shorts og tskjorte. Så da ender jeg opp med den merkelige kombinasjonen shorts og genser i blant, for å holde rett temperatur og ha muligheter til å justere. Og jeg har ikke så mange gensere som jeg føler passer til short, bare 2-3 stykker, og jeg finner ikke noen lette sommerbukser jeg føler sitter fint. Det føles så jævla urettferdig at jeg må lide for noe som ikke er min skyld. Shorts + tights. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Shorts + tights. Oww låård, det skulle tatt seg ut. Hjælpes. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Shorts + tights. Oww låård, det skulle tatt seg ut. Hjælpes. Skjørt + tights, da. Eller piratbukser. Endret 25. juni 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Skulle ta oppvasken som har stått i ukesvis, så har jeg ikke oppvaskmiddel igjen... Lenke til kommentar
liealot Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg fikk ett stykke kake på jobben uten pynt, fordi det var en som delte ut til alle. Når det var min tur var neste naturlige bit uten pynt. Pynten så skikkelig god ut, og. FML Lenke til kommentar
liealot Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg ba om 'uten tomat' når jeg spiste lunsj, men fikk med tomat. Jeg ville ikke si noe, fordi det var lunsjmøte med leverandør, men så kommenterte leverandøren at jeg hadde fått tomat allikevel og rista på hodet over servitøren. Jeg lo og sa at det ikke gjorde noe, og spiste maten, med tomat og alt. Det var skikkelig godt, men allikevel. FML Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg vil spille FIFA samtidig som jeg ser VM, men klarer ikke velge hva som skal på 46-tommeren og hva som skal gå på 58-tommeren 2 Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 :'( trodde jeg hadde noe igjen... Lenke til kommentar
liealot Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Er trøtt på jobben fordi alle kampene i VM går til ekstraomganger. Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Eg glømte at eg hadde lokket av pennen, nå har eg blekk i fjeset. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Oppdaget akkurat at jeg har glemt å svare på en halvkjip jobbmail jeg mottok tidligere i dag, og jeg vet at mottakeren kommer til å svare, men siden klokka er så mye tror han sikkert at jeg har ventet med vilje fordi jeg ikke vil svare en gang til før jeg stikker fra jobben, noe som absolutt ikke er tilfelle. Han kommer til å tro jeg klikker og stikker, men jeg er ikke en sånn fyr. Orker snart ikke mer. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Det er da ikke et ukjent fenomen? Man gjør masse annet enn å svare på mailer, at par mailer blir oversett er helt normalt. Har faktisk hendt selv jeg har utsatt eller utelatt å svare på mailer, enten fordi jeg hadde ting å gjøre, kunne ikke svare, eller måtte få det bekreftet med kollega. Han tenker sikkert du hadde gyldig grunn. Hadde det vært noe viktig uansett, hadde han ringt deg. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kjøpte meg ny elektrisk r/c båt og klarte å kjøre den på en bøye i ca. 35 km/t så driten knakk i to... Lenke til kommentar
liealot Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg glemte at jeg hadde en spennende øl (bourbon ale'n fra boulevards smokestack series for de som bryr seg) jeg ikke hadde smakt før, og åpnet en baladin super, som jeg har smakt før og synes er veldig god, og nå er kampen ferdig. Må nesten vente til colombia - brazil med å åpne den, ettersom jeg bare har no tsjekkisk pilsner til kampen hvis jeg drikker den nå. FML 1 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Sluknet på sofaen i går, våknet og sov åtte timer fra midnatt, men våknet likevel trøtt som en bortkommen komapasient. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Møtte en jeg har på facebook, men ikke egentlig kjenner, på gata i går. Merket at vi kjente hverandre igjen, men ingen sa hei. Så samme person litt senere på butikken. Enda et kjenne-igjen-men-ikke-si-hei-møte hadde blitt så kleint at måtte gjemme meg ved tacohylla. Så det ble taco til middag, på en mandag. Var rart. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 De har byttet toalettpapir på jobben nå i sommer. Det kjennes nesten ut som et u-landspapir. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå