Yelsent Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ladekabelen til mobiltelefonen er hakket for kort, så når jeg ligger i senga med mobilen før jeg sovner kan jeg ikke snu meg til den andre siden og fortsette å bruke telefonen. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Jeg hadde det samme "problemet", og det løste jeg lett med en forgrener. Endret 27. desember 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Til nyttår kom det inn renter på de kontoene jeg hadde satt inn "runde tall" på, og nå er ikke tallene runde lengre. Det som f.eks var 10.000,00kr er nå blitt 10.012,78, og det ser ikke like ryddig ut slik. 1 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg er trøtt, men får ikke sove. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke no reiser eller ferier booket og planlegges ikke noe før til sommeren igjen... Relatert: får ikke gullkort før jeg kommer hjem fra USA-turen min, og får ikke brukt loungetilgangen før på våren en gang når jeg har planlagt en tur til Asia. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg er trøtt, men får ikke sove.Det er da ikke et luksusproblem. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har 15% batteri igjen på pcen, men gidder ikke å hente laderen Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Relatert: får ikke gullkort før jeg kommer hjem fra USA-turen min, og får ikke brukt loungetilgangen før på våren en gang når jeg har planlagt en tur til Asia. Har gullkort hos SAS og toppstatus i hotellkjede så må ta meg en helgetur kun for å bruke de. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det er da ikke et luksusproblem. Joda, når det nesten er det eneste du har gjort det siste døgnet så! 1 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Satte inn en skitten tallerken i vaskemaskinen med reine ting så nå må jeg vaske den skitne og en av de som var reine på nytt fordi den fikk tomatsaus på seg Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg spiste meg alt for mett på julematen på julaften. Etter maten kom det plutselig dessert på bordet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har gullkort hos SAS og toppstatus i hotellkjede så må ta meg en helgetur kun for å bruke de. Helt legitim grunn for mini-ferie det. Gullkortet mitt hos Hilton garanterer ikke tilgang til executive lounge, det er litt first world problem. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Gruer meg smått til å reise tilbake til min flotte leilighet i Norges nest største by, og til dermed å ta fatt på studiene jeg praktiserer (nesten) helt gratis ved et universitet, jeg vil mye heller bli rik ved å sitte på rævva og ikke gjøre noe særlig. Akk, livet i Vesten... Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg skulle koke vann i vannkokeren her i sted. Jeg satte på vannkokeren, og gikk en kort tur ut av kjøkkenet, men kom raskt tilbake. Jeg sto der og begynte å lure på hvorfor det tok så lang tid, og hvorfor ikke vannet begynte å suse eller boble. Etter noen sekunder gikk det opp for meg at jeg ikke hadde fått med meg at vannet allerede var blitt ferdig mens jeg var ute den kjappe turen. Elendige vannkokere som skal koke vannet så fort altså. Ellers er det veldig irriterende når vannet blir ferdig før jeg har fått "tilberedt" nudlene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Var hjemme i jula. Pappa har fått seg ny PC. Nå er skjermen min alt for dårlig og alt for liten. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det blåser nesten hele tida. Når du tror det er over, er det bare noen timer til det begynner igjen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Gruer meg smått til å reise tilbake til min flotte leilighet i Norges nest største by, og til dermed å ta fatt på studiene jeg praktiserer (nesten) helt gratis ved et universitet, jeg vil mye heller bli rik ved å sitte på rævva og ikke gjøre noe særlig. Akk, livet i Vesten...Enig. Jeg kan innrømme at jeg hater fysisk arbeid (som jeg ikke får betalt for.) Om jeg noen gang får meg et fast, stabilt arbeid jeg faktisk liker skal jeg ikke klage, men jeg ville mye heller blitt betalt full lønn for å være hjemme og/eller gjøre noe jeg liker enn å måtte gå 8 timer og gjøre mundant, lite tilfredsstillende arbeid 5 dageri uken i flere år for pengene. Endret 4. januar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Mistet min Iphone 4 istad. Nå må jeg kjøpe en ny telefon, men da må jeg kjøpe Iphone 5S siden det koster mer enn det er verdt med Iphone 4/4s. Men samtidig ser Iphone 4/4s så utrolig mye bedre ut... Endret 19. januar 2014 av Macklemore Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har så mange 1-kroningen, men ikke nok til å kjøpe noe jeg har ordentlig lyst på. Skal jeg spare opp, eller bare kjøpe noe jeg ikke egentlig trenger? Irriterende med masse 1-kroninger! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har så mange 1-kroningen, men ikke nok til å kjøpe noe jeg har ordentlig lyst på. Skal jeg spare opp, eller bare kjøpe noe jeg ikke egentlig trenger? Irriterende med masse 1-kroninger! Sett dem inn på kontoen din! Det er jo bare til å finne en tellemaskin. Nesten alle bankene har dem. Men gjør du det ender du vel bare opp med å bruke dem på noe unødvendig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå