Evil-Duck Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Disse er gode: (bilde) Nå sitter jeg igjen med disse: (bilde) Fuu- Er det egentlig noen som liker den typen? Kan liksom ikke åpne den andre posen når jeg har mange av disse... Tuller du ? de er jo det beste i hele posen ! Endret 28. oktober 2013 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Å sove så lenge at du blir vekket av vaskedamene fra CityMaid må være First World Problem vel? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jordbær eller sjokolade milkshake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Når du må på do men det er optatt Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg er veldig glad i søtsaker. I helgen mistet jeg telefonen min. Lenke til kommentar
koots Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ikke no reiser eller ferier booket og planlegges ikke noe før til sommeren igjen... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kun 46 likes på profilbilde mitt på facebook Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Full av bitemerker rundt omkring på halsen. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Kun 46 likes på profilbilde mitt på facebook wow krise topic: ..........at jeg lever i denne verdenen her istedet for verdener jeg mener jeg ville vært mer kompatible i. James Cameron's Avatar eller Disney's Sjørøverplaneten. kanskje Borg i Dragetreneren Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg hadde elsket å leve i et univers likt Skyrim eller World of Warcraft. Det virker mye mer idyllisk. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Samsungtelefonen er for stor til å ha med på trening. Men iPhonen har ikke "ett hakk tilbake"-knapp og er derfor litt irriterende å bruke. Så jeg må bytte på da. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Samsungtelefonen er for stor til å ha med på trening. Men iPhonen har ikke "ett hakk tilbake"-knapp og er derfor litt irriterende å bruke. Så jeg må bytte på da. Haha. Dette er ekte first world problems! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Matbutikkene i nærheten selger ikke hummerpålegg Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg bestiller heller vann i tillegg, så drikker jeg vannet for å slukke tørsten, så koser jeg meg med den andre drikka etterpå Joda, men problemet da er at innen maten kommer vil brusen enten være utvannet hvis det er isbiter i den, eller varm hvis det ikke er isbiter. Min løsning er den eneste som fungerer Jeg har faktisk et first world problem som virkelig er et problem. Jeg kjøpte meg nettopp Sony Xperia Z Ultra, en megatelefon på 6,44 tommer, fordi størrelse faktisk teller Problemet er at den ikke passer i lommen på treningsklærne, og den er for stor til å festes på armen. (Den er bredere enn armen min) Jeg må ha mobil med meg når jeg jogger, slik at jeg kan høre på podcast/lydbok. Dermed har jeg helt sluttet å jogge. Så nå kommer jeg antakelig til å bli feit ... Endret 10. desember 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Eg vil stå opp og ikkje gå glipp av halve dagen, men sengen er så konfortabel at eg ikkje klarer å komme meg ut av den Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Så nå kommer jeg antakelig til å bli feit ... Fett som holder deg varm og gjør at du holder ut lenger i hungersnød. Ser ikke helt problemet med det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Når ble hungersnød et førsteverdensproblem? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10148656 - Jeg bakte til klokka 22 i går kveld, og sto opp før seks i morgess for å være tidlig på busstasjonen Likevel fikk jeg ikke billett, raste Minna fra Jyväskylä på Yle: Dakar. Tid og ressurser til å bake ekstra kaker til å gi bort. - Nå går jeg og kjøper togbillett til Helsingfors i stedet - i ren protest, skjelte Minna. Og råd til å kjøpe togbillett på pur faen. Uff, det der må ha vært traumatisk. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Finner ikke iphoneladeren så må lade med iphonedockingen, men da får jeg ikke brukt mobilen samtidig :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå