Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) First world problems er jo luksusproblemer, som at jeg ikke har klart å bruke opp en stor datakvote. Ditt problem er for liten datakvote, og for lav hastighet. Ikke et luksusproblem, men et reellt problem. Jeg klarte å bruke opp datakvoten min i går, rett før midnatt og månedsskiftet. Nå har måleren resatt seg og jeg starter på null igjen. Om man ikke tøyer grensene, vil Telenor aldri skjønne at datakvotene må økes. Endret 1. september 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Spanderte alt for store mengder drikke på en kompis igår kveld,og nå må jeg vaske opp etter han. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Er dette kompisen din? Du gir ham masse gratis drikke, og så rydder han ikke etter seg engang? Endret 1. september 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg må ombestille flyreisen og klarer ikke å bestemme om jeg heller skal droppe hele greia. Føler egentlig ikke å reise noe sted disse dager. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Klarer ikke å bestemme meg for hvilket sexy undertøy, jeg skal kjøpe. Vil helst ha alt jeg har funnet frem. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Har fast vaskehjelp hjemme, men aner ikke hvilket språk de to damene snakker, så planen om å lære seg et nytt språk er utsatt på ubestemt tid.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Klarer ikke å bestemme meg for hvilket sexy undertøy, jeg skal kjøpe. Vil helst ha alt jeg har funnet frem. Du bor i den første verden. Kjøp alt. 1 Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg klarer aldri å drikke opp brusen på restaurant... Endret 15. september 2013 av Maxie10 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Mellomstore lønninger. Får mer enn nok til å dekke det nødvendige, men ikke nok til å ta en uke eller to ubetalt ferie og dra utenlands eller lignende. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Må velge mellom 3 jobber Hvor alle har forskjellige fordeler. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Eg gikk opp uten og ta glasset med meg Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Er dette kompisen din? Du gir ham masse gratis drikke, og så rydder han ikke etter seg engang? Vel, skal sies at han prøvde å tørke opp med dopapir, men det var tross alt ett teppe han hadde spydd på, han ville heller ikke vekke meg kl. 07.00 på morran for å si ifra. Har sagt at han skal vekke meg neste gang, så jeg kan finne frem vaskebøtte og vann med litt grønnsåpe i det minste. Endret 25. september 2013 av Malmern Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Akkurat feilberegnet middagen så det ligger noen få biter igjen som jeg ikke KLARER å få i meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg klarer aldri å drikke opp brusen på restaurant... Brusen er tom før maten kommer. 5 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Har samme problemet. Det er derfor jeg har begynt å si til kelneren at jeg vil ha drikken min sammen med maten. Dermed får jeg iskald brus servert akkurat når jeg trenger den Endret 8. oktober 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Brusen er tom før maten kommer. Det er jo det som er meningen. For da bestiller mange ny drikke når maten kommer, og restauranten tjener mer penger... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har valget mellom å gå på jobb tidlig eller sykle på jobb sent. Jeg har ikke lyst å gå, men jeg har heller ikke lyst å komme hjem sent på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Disse er gode: Nå sitter jeg igjen med disse: Fuu- Er det egentlig noen som liker den typen? Kan liksom ikke åpne den andre posen når jeg har mange av disse... Endret 28. oktober 2013 av Mannen med ljåen 4 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har samme problemet. Det er derfor jeg har begynt å si til kelneren at jeg vil ha drikken min sammen med maten. Dermed får jeg iskald brus servert akkurat når jeg trenger den Jeg bestiller heller vann i tillegg, så drikker jeg vannet for å slukke tørsten, så koser jeg meg med den andre drikka etterpå Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Eg gikk opp uten og ta glasset med meg Kul avatar. Har ei t-skjorte som er klin lik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå