Betenkt Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Nvm, et mye større first world problem dukket nettopp opp: Nesten alle andre er på ferie eller avspaserer idag, så det blir ikke vaffel-fredag på jobb idag.. Later til at det er samme greia her. Jeg gråter, jeg hadde faen meg sett frem til is og kake i hele går! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Later til at det er samme greia her. Jeg gråter, jeg hadde faen meg sett frem til is og kake i hele går! Dagens tidligvakt er overtidsvakt, og når jeg fikk den tenkte jeg "Yes, overtid på en fredag, enda mer vaffelfredag på meg", så kommer jeg på jobb idag og ser alle som har skrevet seg på white-board tavlen med avspasering og ferie, og innser at vi tre som er på jobb idag ikke kommer til å lage vaffler. Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Hey, J.M., du kunne da tatt initiativ og laget vafler Et av mine first world-problems er at jeg ikke finner beskyttelses-boksene til SNES-spillene mine, så de står ubeskyttet på hylla Endret 21. juli 2013 av Alkanide Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hey, J.M., du kunne da tatt initiativ og laget vafler Et av mine first world-problems er at jeg ikke finner beskyttelses-boksene til SNES-spillene mine, så de står ubeskyttet på hylla Har tidligvakt på fredager kun en gang hver sjette uke, så jeg bruker normalt å være den som lager vafflene (selv om det er den ukens beredskapsvakt som egentlig har den oppgaven), men når det normalt er 26 på jobb (kanskje halvparten som er med på vaffelkosen?) og det nå i ferietiden kun er meg og to andre (og ingen av de er med på fellesvafflene) på jobb, da blir det litt dumt å åpne en hel pakke med vaffelrøremix og lage vaffler kun til meg selv.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Handlet inn mat (ferske grønnsaker), blir invitert på mat de to neste dagene. GAH! Lenke til kommentar
Skruffeluff Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er så dårlig til å bake at snusen løser seg opp under leppa 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Tenkte å trene etterpå (selv om jeg fortsatt er litt støl i armene etter sist), men har glemt håndklet, så det var den treningen. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Lyset skrur seg av hver gang det oppstår en klaskelyd... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Vil ikke jynxe det som gjør meg glad, så må gå under radaren. Endret 20. august 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Alt for mye aktivitet på jobben! Kan ikke bare folk sette seg på ræva for en liten stund! 1 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Alt for mye aktivitet på jobben! Kan ikke bare folk sette seg på ræva for en liten stund! Know that feel. Mitt first world problem: Venter på ei pakke, glemte å krysse av for varsel på SMS. Må sjekke innom pakkesporing og E-post hele tiden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Skaff deg sporingsappen på mobilen så får du varsel når den kommer frem. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Heite mannfolk som fortsatt har en del å lære på sextingfronten, med både bilder og tekst. Meeeeeh Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nylig flyttet hjemmefra til studentleilighet. Det nye pc-bordet er selvfølgelig noe smalere enn det jeg hadde hjemme, så jeg får ikke sittet i samme behagelige stilling på tvers med føttene på pcen som jeg gjorde hjemme! RAGE! 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg må holde vinduet og balkongdøra lukket heretter da det er en gjøk som visst har blitt fulltidsrøyker nær etasjen min og lukta siver inn, til alle døgnets tider. Skulle ønske borettslag kunne ha regler for slik røyking. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Måneden er straks slutt, og jeg har ikke brukt opp datakvoten på mobilabbonnementet ennå. *Laster ned Linux-iso for harde livet. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Brukte opp datakvoten med frifart, nå er jeg begrenset til 128kbps. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Det er ikke et first world problem. Både mobilen og nettbrettet er nå i full gang med å laste ned, og har allerede lastet ned et par gigabytes. Jeg laster ned Ubuntu og Windows 7. Ikke fordi jeg trenger det, men fordi det er stooore filer. Telenor skal ikke få gleden av at jeg betaler for mer enn jeg bruker. EDIT: Jeg rakk å bruke opp kvoten. :-) Endret 31. august 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 128kbps er definitivt et first world problem! Får ikke sett på netflix med mobilnettet lenger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Bare 128kbps? Det er jo "Fifth world problems"! Endret 1. september 2013 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå