Han Far Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vi er fri for lønnesirup, så jeg må ha blåbærsyltetøy på pannekakene. 1 Lenke til kommentar
xTep Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Når jeg er sulten blir jeg så trøtt og slapp at jeg ikke orker å lage mat, selv om kjøleskapet er stappfullt. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Den gode skinnlukta på mobiletuiet har gått bort. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Livet er så grusomt noen ganger. Skulle lage pizza til familien i stad og selvfølgelig klarte jeg å lage alt for mye. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med resten og ikke nok med det, oppvaskmaskinen er full så jeg har ingen steder å legge oppvasken Lenke til kommentar
Rayleigh Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skulle lage meg eggerøre til frokost tidligere i dag med first price egg. Jeg forstod ikke hvordan EGG kan bli FIRST PRICE men etter å ha knust ca 4 egg utover kjøkkenbenken pga for hardt skall klarte jeg å miste hele talerknen i gulvet. Nye 5 egg. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg svelget en hel isbit når jeg drakk i stad, sinnsykt ubehagelig! 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Skulle ønske jeg var mer sulten, for jeg har lyst til å spise 3 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tven i stua har samme monotone melodi på repeat, men jeg gidder ikke å slå av. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 lo en pose chili-nøtter i skufla, gjett hva som ligg rundt omkring på bunnen til skufla. Men mye verre, mor mi har 50års dag snart, og jeg har ikke peiling hva jeg skal gir hun i gave. Lenke til kommentar
Miggelitoo Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nettopp kommet en ny Java update 3 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skulle lage frokost. Ordentlig frokost, varm frokost. Titta i frysen: Pytt i panne - check Titta i kjøleskapet: Bacon - check Egg - check Titta i skapet hvor det pleier å ligge rundstykker........ingenting, spiste de opp i går. Måtte ta til takke med rista brød i stedet. Breakfast ruined 5 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skulle teste ut ett nytt treningstudio idag, også hadde de ikke skikkelig dips stativ!, så måtte ta dips på to benker med ekstravekter istedefor. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Bestilte med cola til kebaben, så viser det seg at colaen har ligget der så lenge at mesteparten av kullsyra har gått ut Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg kjøpte pepperkaker, men jeg sluttet å like pepperkaker i fjor. Så den må jeg kaste 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Brukte 100kr ekstra ved å kjøpe Skyrim på steam fordi jeg ikke trodde det brukte Steamworks Tok feil, og kastet så å si 100kr ut vinduet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har skikkelig lyst på BF3, men tror ikke PCen min klarer å kjøre det på ultra high 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Xbox360'en min står hos en kompis etter at jeg var der og LAN'et i helgen, og jeg har skikkelig lyst til å spille Xbox360 istedetfor på PS3en min om dagen. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lydkortet mitt funker ikke Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal ha til middag i dag .. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Rommet mitt er for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå