Gå til innhold

Post dine "First world problems" her

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten må jeg jogge uten musikk, ellers så må jeg jogge med et par Sennheiser HD 25-1 II og se ut som en tulling.

Tror jeg velger å være en tulling, prøve å unngå folk.

Har du vurdert å kjøpe skikkelige hodetelefoner som gir bedre lyd, bedre lyddemping og som ikke ser ut som om de var laget på 70-tallet?

Og du nevner kandidater i fleng?

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Har kjemi, fysikk og matte lekser jeg bør gjøre

Du bør gjøre norskleksene også.

Når du skal korrigere noen, vennligst legg til en fasit. Jeg er ikke sarkastisk, det er vel bare bra at jeg blir rettet på, jeg får jo tross alt bedre norskkunnskaper da. Antar at det riktige er "matematikk lekser" siden matte er egentlig et helt annet ord. Hadde selvfølgelig ikke forkortet matematikk til matte ved en eventuell innlevering, burde vel kanskje ikke ha gjort det her heller siden det å skrive ordentlig på forumet vil forbedre norskferdighetene mine.

Norsklekser skal stå i ett ord.

Dersom du sliter med reglene, kan kanskje dette hjelpe: som oftest skal ordene stå som ett ord dersom det første ordet ikke er et adjektiv. De fleste ser at "gul genser" ikke skal stå i ett ord, men i de fleste, kanskje alle andre tilfeller skal det stå i to ord. Hvis det var mulig å forstå... :)

Han er tydeligvis ikke den eneste som sliter med reglene. "Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...