salamishit Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Skal synce spotify opp mot telefonen, men tar så lang tid å overføre sangene med høy kvalitet Lenke til kommentar
Populært innlegg Dassen Skrevet 30. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. september 2012 De splitter nye NSB Flirt togene har en seteløsning som nærmest tvinger deg til å interagere med 4-5 fremmede mennesker i løpet av togturen. Jeg setter meg ikke på toget for å delta i en chat roulette konferanse IRL. Hvis du, gud forby, får plass i en av de 4-gruppene er du i synsfeltet til 7 personer. Sikkert kult for rosabloggeren som har brukt 5 timer på å sminke seg for togturen, men jeg vil bare sitte å klø meg i skrittet og spise boller. I den rekkefølgen. For å illustrere hva jeg mener: 19 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det som er irriterende er hvor du skal ha blikket ditt. På kvinnens (hvis det er tilfellet) bryster, lår, vagina eller ut av vinduet? Eller hvis du sitter nærmest midtgangen og vil se ut av vinduet vil sidemannen tro at du stirrer på h*n og synes det er irriterende... For et dilemma. 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Bare ta fram mobilen og stirr intenst på den gjennom hele turen. Les gjerne en hel Wikipedia-artikkel om et emne som interresserer deg litt. Sjekk alle nettavisene og les noen forumtråder. Endret 1. oktober 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg setter meg ikke på toget for å delta i en chat roulette konferanse IRL. Men ja, det er utrolig idiotisk layout. Mitt FWP: Har kjøpt meg et klesplagg som må håndvaskes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Må? Never know until you try. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Få flighten til Maldivene fikk jeg ikke vindussete på venstre side, måtte ta til takke med vindussete på høyre side. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Var på ferie i Hellas. Streiken medførte at ble strandet på Naxos en ekstra dag, noe som gjorde at vi ikke rakk flyet hjem. Måtte booke en ny flytur som gikk gjennom Roma. Når vi kom frem til Roma måtte vi dra inn til sentrum for å spise pizza og se på severdigheter. FML Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det er bedpres i dag, men jeg skal jobbe. FML. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Var uten internett i 2!!! timer idag, det var helt forferdelig! Så jeg måtte se på tv istedetfor... FML Endret 4. oktober 2012 av Lolliken 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 De tre forrige innleggene i tråden har sluttet med FML, så hvis jeg gjør det, er jeg uoriginal. FML. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 passer ikke oppi 3 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har satt meg ned i sofaen med en kebab og en 1.5 l cola men glemte glass,hente glass eller drikke rett fra flasken. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 1) var i tyrkia så var det storm på hotellet og nettet var nede i 2 dager 2) Vært i sandvika og kjøpt meg hamburgere, når jeg kom hjem for å spise dem var det vaaarm og digg pizza stående klar til meg. Vet ikke om jeg skal ta burgerne eller pizzaen:( Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Vet ikke om jeg skal ta burgerne eller pizzaen:( Det som egentlig er ditt world first problem her er at du blir feit siden du selvsagt må spise begge deler. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Å måtte vente på nedlastninger. Sitter her og gleder meg som et lite barn til å se Fight Club igjen. Føles ut som en evighet.. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Spist for mye smågodt, nå har jeg vondt i magen... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Drukket for mye øl, nå har jeg vondt i hodet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Drukket for lite øl, så jeg er ikke bakfull nok til å rettferdiggjøre en lørdag i senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå